Januari 2020 Baby

Hi Mama Mia,
Same here! Fijn dat er nog iemand gewoon online wil kletsen :)
Alles goed?
Hier morgen 22 weken, het lijkt nu wel ineens sneller te gaan, gewoon al over de helft.

Hoi Calathea,
Leuk dat er nog iemand van januari online is. 
Zwangerschap verloopt moeizaam tot nu toe, maar beebje doet het goed gelukkig. 
Hoe is het bij jou? Voel je je beebje al? Hoeveelste zwangerschap is het? 

Ik klets weer gezellig mee! Ben ook niet zo van de whats app groepjes ?
@Calathea van de ene kant vliegt de tijd, maar toch lijkt januari nog heel erg ver weg.. 
@mamma mia wat vervelend dat het allemaal moeizaam gaat. Merk je in de 2e trimester wel iets van verbetering of niet?
Hier gaat alles goed! Alleen wel veel last van vermoeidheid. Slaap op de een of andere manier heel onrustig dus ben aardig gaar de afgelopen tijd. 
Hebben jullie al veel aangeschaft??

Jeeeuj gezellig!
@Klaasjee: klachten zijn alleen nog erger geworden..., maar ik geef niet op. Lees van andere zwangeren dat sommigen met bijvoorbeeld 25 weken zich beter gingen voelen. Dus daar houd ik me aan vast. 

Hallo dames,
Mag ik ook gezellig meekletsen? Ik ben namelijk ook uitgerekend in januari en de negentiende om precies te zijn. Morgen 20 weken alweer, dat gaat het hard allemaal! 
Vervelend hè, dat slechte slapen. De eerste 14 weken elke nacht 6 a 7 keer per nacht wakker. Slapen kon je het niet noemen. Het gaat nu wel een week of 4 beter dus er is hoop aan het eind van de tunnel ? het is niet wat het was maar met 2 of 3 keer wakker per nacht valt te leven. 
Weten jullie het geslacht van de baby? 

Groetjes Sam

Hier nog iemand die niet in de groepsapp meepraat. 
Het slapen hier gaat opzich nog prima, maar ik ben nu 18w3d dagen zwanger. Dus nogeen niet zover als jullie. Komende week hebben wij de 20 weken echo. Wij willen het geslacht niet weten. Ik heb wel een voorgevoel voor een jongen, omdat deze zwangerschap toch anders is als de eerste (dat was een meisje).

Poeh mama mia normaal hoor je dat het 2e trimester wel wat beter gaat. Hoop snel voor je dat je je wat beter voelt!
Wij hebben ook nog niet zo heel veel gekocht. Wil misschien ook kijken naar een voedingskussen. Kijken of dat iets van verbetering gaat geven. Weet ook niet of het echt daar aan ligt. Kom er niet goed achter waardoor ik slecht slaap.
@mammasammie haha ja dat is dan zeker al een verbetering? Weet je waardoor je zo slecht sliep?
Rusteloze benen heb ik af en toe, maar dat had ik voor de zwangerschap ook wel eens. 
Voelen jullie de kleine ook al trappelen? Begin er nu steeds maar aan te wennen. In het begin vond ik het heel vreemd en soms vervelend. 
Wij krijgen een jongetje?
Weten jullie al wat jullie met borst en flesvoeding willen? Ik denk dat ik nu wil beginnen met borstvoeding voor de eerste paar voedingen (weet ff de naam niet meer voor de eerste borstvoeding) en daarna denk ik over naar flesvoeding.
En thuis of ziekenhuis bevallen?

Terug
Bovenaan