Januari 2020 Baby

Dank jullie wel voor het meedenken en de adviezen.  @Imelda: dat stijgen ging bij jou dus al redelijk snel alweer naar een acceptabele waarde als ik het goed lees. Dat zou mooi zijn. 
 @mammasammie: heeeel herkenbaar. Ben ook onzeker over alles. Maar zoals Klaasjee al zegt, laat je niet gek maken over je buik in ieder geval. Je moet eens op internet zoeken naar buiken bij je bijbehorende week.

@mammiesammie ik had het juist andersom wij waren al uit over de jongensnaam en nu blijkt het een meid. We hebben altijd een meisjesnaam in gedachten gehad maar je gaat toch twijfelen tenminste ik. 

Ik ben ook wel onzeker over vanalles. Vooral over heb ik dadelijk genoeg, hoe gaan we het doen straks enz terwijl k voor de zwangerschap het haast had uitgestippeld ?. 

@mamamia ja het is best snel gestegen eigenlijk. Heb wel veel zoute bouillon gedronken enz en drop. 

Hoi mama's, 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! 
Ik ben er wat laat mee, maar ik zou heel erg graag bij de fb groep of een app groepje willen, na tig keer bijgesteld te zijn staat mijn datum voor ons zoontje nu op de 31e :)
Groetjes,
Felicia

@mamamia: misschien ben je iets actiever dan afgelopen periode? 5,5kg erbij is heel mooi toch? Volgens mij verschilt dit enorm per persoon. En bij twijfel altijd vk bellen!
Hebben jullie nog tips tegen onrustige benen? Vooral 's avonds en op bed kan ik er echt gek van worden...

Ik zou me nog even niet te druk er over proberen te maken. Ik ben überhaupt pas 4 of 4.5kg aangekomen. 
Misschien proberen niet elke dag te wegen? Je kan sowieso wel eens verschillen qua gewicht. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Je moet je niet gek laten maken door het internet dat je zoveel kilo aan moet komen. Dat is voor iedereen anders. Sommige komen 10kg aan en hebben een zwaarder kind en sommige komen 20kg aan en hebben een lichter kind. 

Terug
Bovenaan