Januari 2020 Baby

Hi! 
Ik ben nu 20.5 weken zwanger. En nog maar 700 gram aangekomen.
Baby groeit goed, met mij gaat het goed..
Ik ben juist gestopt met sporten ivm wat lichamelijke klachten en geen zin hebben :)
Maak je zeker geen zorgen!

@RMoona: 700 gram maar? Wauw!

@Mama Mia: zou me er inderdaad niet te druk om maken, en misschien niet dagelijks wegen? Dan wordt het misschien een soort obsessie, en geeft het onnodig stress. En maak je je toch zorgen dan inderdaad voorleggen aan de verloskundige :)..

@Mamma Mia: dat nog niet maar kleine wordt wel steeds drukker en ga het nu ook de hele dag door voelen, ook als ik niet aan het relaxen ben :) Heerlijk gevoel

@Calathea: hoe zou jij het gevoel omschrijven?
Ik vind het meestal lijken op een zenuwtrekking van een buikspier. Zoals je wel eens hebt bij een oog, maar dan erger hihi. 
Ik kon me nooit vinden in vlinder of popcorn-gevoel. 

Haha nee dat heb ik gelukkig nog niet gehad. Merk wel dat ik veel op dezelfde plek voel. Onderin of rechts. Links voel ik het bijna niet.
Dat popcorn of vlinder gevoel ken ik ook niet echt. Wel het gevoel van die zenuwtrekking. 
In het begin vond ik het een vervelend gevoel. Nu begin ik er wel echt aan te wennen. Van de week zag ik je met een stomp ook ineens mn buik bewegen. Zag er heel apart uit?
Vandaag niet gewogen mama mia??

Terug
Bovenaan