Januari 2020 Baby

Ik voel de kleine ook vooral rechts en onderin, en ook hier gaat m’n buik steeds meer bewegen, leuk om te zien en blijft een bijzonder gevoel. Na m’n vorige bevalling moest ik erg wennen aan die lege buik zonder die bewegingen. 
@Mammamia: ik voelde in het begin een soort plopjes maar nu al echt schopjes. Kleine kan wel heerlijk druk gevoel geven op m’n blaas, probeer de kleine dan een beetje omhoog te duwen. 

[quote quote=10242311]@RMoona: 700 gram maar? Wauw! @Mama Mia: zou me er inderdaad niet te druk om maken, en misschien niet dagelijks wegen? Dan wordt het misschien een soort obsessie, en geeft het onnodig stress. En maak je je toch zorgen dan inderdaad voorleggen aan de verloskundige :)..[/quote]
Jaa! En ik eet Oreo’s koekjes voor t leven! Haha

@mama mia schandalig! Haha gelukkig voel je je er nu wel wat beter bij. Heb je dit ook met je verloskundige besproken? Misschien kan zij jou helpen of geruststellen? 
Heel apart om het te zien bewegen! Gisteren was hij ontzettend actief. Steeds als ik ff rustig aan wilde doen begon hij flink te bewegen? dat voorspeld veel goeds voor de komende 20 weken?
@calathea kan me ergens wel voorstellen dat het daarna heel leeg aan voelt. Dan zie je het gespartel in het echt?
@rmoona haha moet jou partner op de onmogelijkste tijden de koekjes halen of heb je wel altijd een voorraadje???

@Klaasjee: haha, maar toch ook wel leuk op de goeie tijdstippen ??.
@rmoona: hier zijn de oreo's juist door de zwangerschap over datum gegaan hahaha. Zonde hè ;). Ik kan nu al niet meer wachten totdat mini er is.... ben benieuwd hoe alles zal voelen/zijn
@Calathea: krijg je al grip op je kleine om hem wat omhoog proberen te duwen? Hoe doe je dat?

Ik probeer dan gewoon een beetje te porren of met twee handen m’n buik een beetje omhoog te bewegen, meestal volgt er wel een reactie. 
Als je kindje straks de hik heeft kun je dat ook goed voelen, moet je volgens mij wel wat verder voor zijn (weet niet meer precies hoeveel weken)

Ohhhh we hebben weer kruidnoten en taai taai in huis. Van alles opgezocht, want kaneel en anijs mag je niet teveel van en in deze producten mag meer van de schadelijke stof in omdat het traditionele producten zijn ?. Allemaal rekensommetjes gevonden voor wat je max. mag hebben, maar alleen voor kaneel, niet voor anijs. En gecombineerd zul je wel nog minder mogen hebben.... Ik ga er maar braaf en stuk onder zitten en weeg de kruidnoten netjes af.

Terug
Bovenaan