Januari 2020 Baby

@mama mia.. ik probeer wel gewoon zoveel mogelijk van de pepernoten af te blijven  ?
Ik heb in principe 4 weken van te voren verlof als alles goed blijft gaan. En wil daarna nog 2 of 3 weken erachteraan plakken. 
@mammiesammie hele fijne vakantie! Geniet er lekker van!

@RMoona, wat fijn zeg zo'n cao! 
@mamamia, ik heb nu ook wel een beetje het gevoel dat ik 4 weken niet vol ga houden. Wel wil ik het heel graag zodat ik na de bevalling langer vrij ben. Heb ook geen ervaring hiermee. Ik dacht kan gewoon 4 weken zeggen en als het niet lukt wordt het gewoon meer. Maarja, dan lees ik ook weer dat het wel echt goed is voor je om goed uitgerust de bevalling in te gaan en voor hetzelfde geld beval je eerder... Maarja, kan ook later. Haha. Het is allemaal zo lastig. Had ik maar een glazen bol ?
@Klaasjee, ik ga er ook nog minimaal 2 weken achteraan plakken. Heb nog twee weken over van dit jaar ? en dan kan ik ook nog wat gebruiken van volgend jaar. 
We zijn zeker aan het genieten alleen wel heel anders dan voorheen. Vooral rustig aan en der wandelschoenen thuis gelaten. 

@mammiesammie: ja die wil ik ook wel hebben ;) . Ik wil ook vakantie eraan vast plakken na het verlof. Toch een beetje meer tijd om te herstellen en te genieten ?.
Geniet nog van je vakantie. Heerlijk lijkt het me daar. 
@Rmoona: ben jaloers op je cao. Wat fijn dat je dat extra krijgt!

@mammiesammie haha snap dat je die hebt thuis gelaten. Pas geleden ook nog op vakantie geweest en je bent toch wat voorzichter qua klimmen en klauteren. En sowieso is beetje relaxen samen ook niet verkeerd?
Zijn jullie al uit over de naam? Wij komen er echt niet uit? Hebben wel een beetje een top 3. Maar bij alle 3 hebben we niet zoiets van ja! Dat wordt hem.. vind het echt zo ontzettend lastig en wil ook niet te lang wachten. Stel er gebeurt iets en de kleine komt vroeger en je hebt geen naam.. (kan natuurlijk later altijd nog wel wisselen mocht je wat leukers vinden, maar nu hebben we eigenlijk niks?)

Hai!
@Klaasjee, relaxen was heerlijk! We hebben genoten van de vakantie en het mooie weer. Vakanties zullen sowieso niet meer hetzelfde worden als voorheen. 
Wij zijn ook nog niet uit over de naam. Het is zo moeilijk. Voor mijn man is het wel al zeker maar ik ben nog niet helemaal overtuigd hoewel is de naam die we hebben wel echt een leuke naam is. Er zijn zoveel leuke namen! Beetje zoals kiezen welke snack je wilt bij de patat ? maar dan anders haha. 
@Mama Mia, ik heb zelf ook twee spalken. Het is al even geleden dat er 1 opnieuw vastgezet moest worden maar volgens mij komt er verder niks vrij van de lijm in je mond. Ze doen er van die lijmballetjes op en laten die uitharden met een blauwe lamp. De orthodontist doet dit de hele dag zonder bescherming. Het is (dacht ik) heeeeel wat anders dan straling van röntgen apparatuur dus het lijkt mij niet schadelijk. Maar ik zou het even navragen bij de ortho. 

Wij gaan binnenkort nog een weekendje naar Texel. Wilde eerst nog een stedentrip doen maar zie het vele lopen niet meer zo zitten. En lekker op een terrasje zitten en alles eten en drinken waar je zin in hebt is er ook niet bij...
Ik ga 4 weken van te voren met verlof + 1 week vakantoven plak er nog 3 weken vakantie achteraan. 
Hier ook vooral namen verzinnen en weer afstrepen, lastig hoor!
hoe ver zijn jullie met de babykamer? Hier vooral nog ideeen opdoen op Pinterest, er is zoveel leuks ?

@Calathea, ik snap dat je geen zin/dit hebt om een citytrip te gaan doen. Het lopen valt mij ook best zwaar. Had ik van te voren niet gedacht! En wat je zegt... Eten buiten de deur is een stuk minder leuk ? vrijwel alles wat ik normaal zou nemen mag ik nu niet. Best lastig! 
Toevallig zijn wij net terug van de bouwmarkt. We hebben behang en verf enzo gekocht. Helemaal leuk! Zin om te beginnen! 
Hebben jullie ook last van je rug? Ik wel namelijk, onderin maar ook halverwege. Lastig om dan een houding aan te nemen die verlichting geeft behalve liggen. 

Terug
Bovenaan