Januari 2020 Baby

Wat een goed nieuws! Dat is wel even een opluchting! Kun je nu lekker aan je conditie gaan werken?
Haha zie mezelf al staan met een handspiegeltje? ben benieuwd welke dingen straks nog meer lastig worden.. schoenen aantrekken gaat nog wel goed?
Vandaag weer een hele slechte nacht gehad. Lig veelste veel na te denken. Steeds als ik wakker wordt dan staan mn gedachten meteen weer aan. En dan duurt het weer ff voor ik in slaap val. Lukt me niet om het te doorbreken? Maar het begint me nu wel op te breken?

Fijn dat het goed was Mama Mia!

Ohh, dat scheren... ik begin nu te merken dat bepaalde delen inderdaad lastiger worden! Kun je nagaan over een paar weken.... ‘manlief, kun jij me even down under scheren?’. Ehh..
Ik ben nu al een week snotverkouden, met hele heftige hoestbuien (bronchitis longetjes). Geen pretje, maar zeker geen pretje in combinatie met wat slapper wordende spieren bij de blaas.... :(

@Rockss: ach dat heeft manlief er toch vast wel voor over ;) haha. 
Dat klinkt niet goed. Mag je er iets voor hebben, omdat het zo erg is met je bronchitis?
@Klaasjee: dat breekt je ook op en we moeten nog wel even. 

Fijn mamma Mia dat de uitslag goed was, weer een zorg minder.
@Klaasjee en Mamamia: vervelend dat jullie zo slecht slapen. Zelf slaap ik innig met een voedingskussen en dat ligt heel ontspannen.  Misschien een tip voor jullie??
Word nu af en toe wakker omdat ik moet plassen maar ben blij dat ik nog goed slaap. Met die alsmaar dikker wordende buik wordt dat natuurlijk steeds lastiger.
@Rocks: ik hoor om me heen alweer zoveel mensen hoesten en proesten, hoop dat het nog lang duurt voordat het bij mij zover is. En ja die blaas...als ik nu moet niezen hou ik me hart vast dat m'n blaas niet al te vol zit...
Tja dat scheren, heb inmiddels ook moeite om mijn teennagels te lakken en schoenen met veters aan te doen...

@rocks oei dat lijkt me erg vervelend. Heb je daar vaak last van? Geen last van je banden of je buik door het hoesten? Beterschap!  Hopelijk knap je snel weer op!
Haha denk dat hij down under niet mag scheren voor het geval er sneeen komen?
@Calathea en mama mia. Lichamelijk heb ik eigenlijk nergens last van. Heb wel een gewoon kussen geprobeerd en sinds van de week een voedingskussen, maar heb die toch maar weer weggelegd? Het is mentaal vooral. Kan er alleen niet achter komen waarom ik wakker wordt, maar als ik wakker wordt dan begin ik meteen weer te piekeren. Hoop snel wat dingen in huis af te kunnen strepen zodat dat ook wat rust gaat geven. Heb jij al voedingskussen geprobeerd mama mia?
@calathea haha nu al lastig met schoenen? Dat is wel balen dat we de winter in gaan. anders had je nog slippers aangekund. Jij hebt al een kindje toch? Klopt het dat je na de zwangerschap een grotere schoenmaat kunt krijgen? Las dit ergens een tijd terug. Moet nieuwe schoenen hebben, maar dan ga ik niet investeren in hele duren?

@ Calathea en Klaasje: Ik heb al geprobeerd een aantal nachten met een voedingskussen te slapen, maar ik moet zo vaak draaien dat het onhandig is. 
@ Rockss: hoe is het met je longetjes en hoestbuien?  

Hi meiden,

Dank jullie wel! Het gaat steeds beter, af en toe nog een kuchje, maar geen erge hoestbuien meer. Misschien zelf ook wel eigenwijs geweest, niet ziekgemeld, gewoon lekker fulltime doorwerken. Maar dat zit nou eenmaal in me. Inderdaad wel flink last van m’n banden enz. gehad door het hoesten.

Het slecht slapen herken ik ook wel hoor, de ene nacht gaat het beter dan de andere nacht. Voedingskussens ook geprobeerd, maar vond ik niet top, dus een goede tip heb ik helaas niet. 
Ik hoop dat ik geen grotere schoenmaat krijg hoor.. heb al redelijk grote voeten ;). Maar je hoort het inderdaad wel eens Klaasjee, doordat alles weker wordt kunnen je voeten ook iets inzakken en dus groter worden...

@Klaasjee @Rockss: ik had inderdaad tegen het einde van mijn vorige zwangerschap en zeker een jaar daarna nog echt een maat groter qua schoenen. Na verloop van tijd leken mijn voeten weer iets te krimpen naar mijn gewone schoenmaat. Heb nu nog geen last van grotere op opgezwollen voeten, lang leve zwanger zijn in de herfst en winterperiode.
Ik heb vooral 's avonds en in bed last van onrustige benen. Mijn vriend masseert dan heel fijn mijn boven- en onderbenen en voeten. Een beetje ruwe massage maar helpt bij mij enorm, misschien kan het bij jullie ook helpen?
Inmiddels ben ik 26+5 en de kleine is super druk, maar wat een fijn gevoel. Was vergeten hoe heerlijk dat getrappel voelde. Heb wel af en toe het idee dat de kleine volledig dwars ligt, dat is niet zo heel fijn.

Terug
Bovenaan