Januari 2020 Baby

@Mama Mia, ik kan me de smaak niet herinneren eigenlijk. Mijn geheugen laat me standaard al in de steek. Kan je nagaan hoe mijn geheugen er nu aan toe is ?
Cervixmeting... Moest ik even opzoeken hoor. Is dat erfelijk? Ik las net ook dat dat te zien is bij baarmoederhalskanker onderzoek. Ik heb daar niets over gehoord. Kan zijn dat je dat onderzoek nog niet hebt gehad? Ik ben tenslotte al 31 ?
Vervelend dat je ook zo last hebt van je rug... Het moet allemaal plaatsmaken voor dat kleine draakje... 

@mammiesammie hahahaha dan vind ik een snack in de friettent toch wel een stuk makkelijker? Hoop niet dat je daar weken over na hoeft te denken?
Zag zojuist een topic van je vakantie. Ben je eerder naar huis gegaan? Of nog ergens anders heen gegaan? Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt gekregen.
@mama mia volgens mij mag je nog best veel bij de tandarts. Is al hééél lang geleden dat dat spalkje bij mij is gezet. Dus geen idee meer hoe vies het was? Volgens mij is het niet heel vies, want het het is dacht ik idd alleen zn waxbolletje. 
@calathea snap dat je geen stedentrip meer wilt doen. Texel schijnt wel heel leuk te zijn! Lekker ff uitwaaien, kopje warme chocolademelk met slagroom? Hoop wel voor je dat het een beetje droog is. 
Wij komen er niet uit met de babykamer. Weten gewoon niet welke meubels we moeten kiezen. Willen niet helemaal wit, maar iets van houtskleur erin verwerkt. Hebben opzich wel een hele mooie gezien, maar daar zit best veel hout in en is wat robuuster dus ben weer te bang dat het misschien te grof is.. maar eerst moeten we alles opgeruimd hebben? Hebben jullie al wel meubels besteld?
Last van mn rug heb ik nog niet, wel later op de dag van mn banden/spieren. Merk dat die buik wel wat groter begint te worden. Zit me zelf ook al de hele dag in de weg vandaag. En kan er niet zo goed tegen dat niet alles meer zo makkelijk gaat. Wil allemaal opruimen en verven enz, maar mn lichaam wil niet altijd even goed meewerken en luisteren naar mn lichaam lukt nog niet echt goed?
@mamamia snap dat je je daar druk over maakt. Krijg je morgen dan ook meteen uitslag? Veel succes morgen!!

@mama mia duim met je mee dat het goed is morgen?
Bij mij slijt het niet echt. Heb er ook maar 1. Boven mag het niet omdat ik daar dan op bijt en dan heeft het alsnog geen zin. Met als gevolg dat die tanden nu dus wel langzaam een beetje scheef gaan staan? Heb je er nu ook echt last van of zou je indien nodig nog kunnen wachten tot na de bevalling?
Heel veel meubels zijn inderdaad strak. Gelukkig hebben ze van alles zodat er altijd wel wat tussen zit? Dat hele strakke witte vinden wij ook niet zo mooi. Willen iets wat een beetje breekt. Wanneer krijg je de meubels?
Hahaha dat probleem had ik gisteren ook? zat me echt te bedenken.. hoe gaan we dit over een paar weken doen? ga mn vriend toch echt niet om hulp vragen, maar om het nou te laten zitten... dus mocht iemand een gouden tip hebben!?

@Klaasjee: Dank je.
  Het is bij mij ook bijna altijd de lijm van het stangetje achter de boventanden. Hij begint aardig scherp te worden. Ik wil voorkomen dat ie helemaal los raakt.
Ja, qua meubels is er heel veel keus ?. We krijgen ze over een aantal weken. Duurde nog even. Is maar goed ook, nog geen plaats voor?. 

Terug
Bovenaan