@mammiesammie hahahaha dan vind ik een snack in de friettent toch wel een stuk makkelijker? Hoop niet dat je daar weken over na hoeft te denken?
Zag zojuist een topic van je vakantie. Ben je eerder naar huis gegaan? Of nog ergens anders heen gegaan? Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt gekregen.
@mama mia volgens mij mag je nog best veel bij de tandarts. Is al hééél lang geleden dat dat spalkje bij mij is gezet. Dus geen idee meer hoe vies het was? Volgens mij is het niet heel vies, want het het is dacht ik idd alleen zn waxbolletje.
@calathea snap dat je geen stedentrip meer wilt doen. Texel schijnt wel heel leuk te zijn! Lekker ff uitwaaien, kopje warme chocolademelk met slagroom? Hoop wel voor je dat het een beetje droog is.
Wij komen er niet uit met de babykamer. Weten gewoon niet welke meubels we moeten kiezen. Willen niet helemaal wit, maar iets van houtskleur erin verwerkt. Hebben opzich wel een hele mooie gezien, maar daar zit best veel hout in en is wat robuuster dus ben weer te bang dat het misschien te grof is.. maar eerst moeten we alles opgeruimd hebben? Hebben jullie al wel meubels besteld?
Last van mn rug heb ik nog niet, wel later op de dag van mn banden/spieren. Merk dat die buik wel wat groter begint te worden. Zit me zelf ook al de hele dag in de weg vandaag. En kan er niet zo goed tegen dat niet alles meer zo makkelijk gaat. Wil allemaal opruimen en verven enz, maar mn lichaam wil niet altijd even goed meewerken en luisteren naar mn lichaam lukt nog niet echt goed?
@mamamia snap dat je je daar druk over maakt. Krijg je morgen dan ook meteen uitslag? Veel succes morgen!!