Januari 2020 Baby

Goedemiddag! Ik ben vandaag precies 24 weken zwanger van een meisje. Wij zijn er pas in de 20e week achter gekomen dat ik zwanger ben, vanwege een heftige periode waarin mijn vader is overleden hebben we er niet zo bij stil gestaan. Ik slikte ook de pil, dus het kindje is niet gepland maar wel heel erg gewenst. Ik ben trouwens 23, word in december 24 en mijn vriend is 25. Heel spannend allemaal!

Welkom aan de nieuwelingen :) . Zo hey, pas na 20 weken, dat moet toch een shock zijn en zeker na zijn heftige periode. 

Hoe is het bij jullie allemaal verder?

Welkom!
Oei inderdaad dat is wel ff schrikken en omschakelen als je er dan pas achter komt. Hopelijk kun je er toch een klein beetje van gaan genieten!
@mama mia dat zou ik idd maar doen dan. Misschien lukt het om het nog wat te verminderen of krijg je tips om er beetje mee om te gaan. Zeker ook 's nachts.
Hier gaat het wisselend. Slapen blijft een drama. Vorige week voelde ik de kleine ook veel minder en door een slechte nacht was ik compleet overstuur 's morgens. Mocht gelukkig een half uur later langs komen en even naar het hartje mogen luisteren. Alles was goed. Kleine lag waarschijnlijk "verkeerd" waardoor hij minder voelbaar was
Helaas wel een ander probleem gekregen.. verstopping icm een aambei? Zit nu aan mega vieze zakjes voor de ontlasting die ik kokhalzend inneem. Probeer het nog tot na het weekend maar anders ga ik andere vragen.
Hebben inmiddels wel onze babykamer gevonden!? komt over een maandje ongeveer. Nu nog helemaal bedenken hoe we de muren gaan doen. 
Gaan jullie ook naar in de wolken festival? Hoop daar ook nog wat inspiratie op te doen ? Wat voor matrasje hebben jullie gekocht?

Ik heb macrogol. De psyliumvezels mocht ik niet meer gebruiken. Heb het gisteren vermengd met Ranja maar dat is ook geen succes ?  Lactulose ga ik dan maar niet vragen.. heb er ook geen zin in dat er straks nog meer problemen bij kunnen..
Ik zou hier serieus geen 2l van op kunnen.. ik verdun het nu al meer dan mag, maar het de structuur blijft zo smerig. Gelukkig werkt het wel en kan ik wel weer naar de wc??

Welkom Gebruiker10166731 & Gebruiker10136182; hopelijk gaat alles goed met jullie?
@MammaMia @Klaasjee: ik merk dat als ik te druk ben die kleine minder actief is, had een tijdje terug ook dat ik al een aantal uren niks had gevoeld. Wilde niet meteen de VK bellen maar die zei dat ze dat echt geen enkel probleem vinden, liever te vaak. Maar wil dan niet als een soort overbezorgde zwangere overkomen ;)
@MammaMia:Vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken, ik hoop dat de fysio iets voor je kan doen.
Ik heb nog geen last van echte verstopping maar kan wel een stuk minder goed naar de wc. Irritant natuurlijk. Al die "middeltjes" klinken niet erg lekker maar hopelijk helpen ze wel.
Ik ga naar het in de wolken festival en we are pregnant in Utrecht, ben benieuwd. Ooit naar de 9 maanden beurs geweest en dat vond ik verschrikkelijk, veel te druk en allemaal in de rij voor een gratis slabbetje, nee niks voor mij.
Wij hebben nog geen matras gekocht, moeten er eentje voor ledikant en wieg. Maar lees goede reviews over de matrassen van IKEA, zelf de eerste keer een matrasje op maat laten maken.
Gisteren weer een controle afspraak gehad bij VK en weer goedgekeurd. Kleine groeit goed en hartje weer even gehoord. Over 3 weken krijgen wij een groeiecho, jullie ook? Kan me niet herinneren dat ik die de vorige keer heb gehad.
Hebben jullie al een kinkhoestvaccinatie gehad/gehaald? Ik ga deze binnenkort bestellen, ga die toch maar nemen.

Terug
Bovenaan