Januari 2020 Baby

@mamamia dan zal het wel gewoon protocol zijn! Lekker genieten van het feit dat je de kleine zo vaak nog kan zien?
Oh hoe komt het dat je veel online moet doen? Nog steeds zo veel last van de zwangerschap?
Helaas heb ik net op ieder meubeltje beschadigingen ontdekt? bedje hadden we van de week al gezien maar nu ook bij de rest.. maandag maar weer aan de bel trekken. Toch ff jammer
Echt schoppen doet onze kleine ook niet. Hij ligt al een tijdje met zn hoofdje naar beneden en de billen naar boven. Ik voel hem vooral veel verplaatsen. Dan wordt mn bovenbuik kei hard door zn billen? soms ziet mn buik er ook golvend uit haha.
Merk wel dat mn buik steeds meer in de weg gaat zitten. Iets oprapen, veters strikken enz gaat lastig. Heb nu ook het probleem van scheren ontdekt? Gaat grotendeels op gevoel hahaha

@onseerstekindje nog niet echt over nagedacht. Kerst en oud en nieuw valt in het begin van mijn verlof. Dus als we dat overleven zien we daarna wel verder. Ben blij denk ik als het dan ff rustiger is.. weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar denk dat het vooral ligt aan hoe jij je voelt en waar jij behoefte aan hebt.

@Klaasjee: met de 20 weken echo was alles goed, zelfs wat te dik ? Maar ook toen had hij al wat kortere beentjes, dat zit bij mij in de familie. Hoop voor hem dat ze wel nog gaan groeien straks..
Wat balen van je meubels! Wel erg slecht van de leverancier.. waar had je ze gekocht?
@mamamia: Ja ik houd het in de gaten, maar voel me goed nu. Antibiotica doet z’n werk denk ik..
Bij een vriendin van ons is haar eerste kindje 5 weken te vroeg geboren, doordat ze haar blaasontsteking niet serieus hadden genomen. Ze had de streptokok bacterie bij zich en daardoor zijn de vliezen gebroken met 34,5week. Dus ik ben blij dat ze bij mij wel alles goed gecontroleerd hebben..

@ons eerste kindje: Hoe bedoel je dat? Wij maken gewoon afspraken, zijn sowieso allebei in december jarig (ik begin en hij eerste kerstdag). Ook oud&nieuw is al afgesproken. Zijn we er niet bij, dan weet iedereen waarom..
Het scheelt dat zijn vrienden allemaal al kinderen hebben, dat maakt de feestjes een stuk rustiger..

Hey dames!
Wat leuk zo'n forum :) Ik ben in verwachting van mijn eerste en ben uitgerekend op 9 januari. Sinds afgelopen maandag is mijn verlof gestart!
Ik woon in de buurt van Veenendaal (in een dorpje vlakbij) en het lijkt me leuk om aanstaande moeders in de omgeving te leren kennen. Leuk voor nu maar ook als de kleintjes er straks zijn.
Is er iemand die (semi) in de buurt woont en het leuk vindt om een keer ergens wat te gaan drinken en ervaringen te delen? Stuur me dan een mailtje! Mijn e-mail adres is doornbosmyrthe@hotmail.com

Groetjes,
Myrthe

Terug
Bovenaan