@mama mia heb toevallig vandaag ff een flinke mental breakdown omdat t ff allemaal niet gaat, maar als je je zo weken moet voelen snap ik dat je aan het aftellen bent. Je weet waar je het voor doet, maar toch is het een flinke aanslag op je lichaam..
Ik merk dat het me nu wel een hoop rust heeft dat het verven klaar is en de kamer er staat. Nu is het nog een kwestie van hoe gaan we het verder inrichten, maar dat is het leuke deel. Hoop dat jullie ook snel zo ver zijn want dat geeft echt een hoop rust.
We krijgen in week 3 of een nieuw ledikant of nieuwe onderdelen(dat weet ik dus even niet meer?) tenminste dan komen ze binnen en moeten we nog een afspraak maken om het te bezorgen. Ik denk dat we met reparatie wel genoegen moeten nemen. Weet ik eigenlijk niet. Maar als het niet goed genoeg is krijgen ze het wel te horen (het zit wel op plekken waar het niet echt opvalt)
Ohjee lag hij de hele tijd al stuit of istie gedraaid? Gelukkig dat de groei goed is. Hopen dat hij toch nog gaat draaien?