Januari 2020 Baby

@SharonRj we hebben ze bij babypark gehaald. Ledikant krijgen we nieuw (of de de onderdelen) en de service monteur komt de rest maken als ze het ledikant brengen. We krijgen het ledikant nieuw omdat ze die vanuit veiligheidsredenen voor de kleine niet mogen repareren. Als ze daar iets verven en die kleine gaat daar aan zitten sabbelen.. hoopte voor de andere beschadigingen ook nieuw materiaal te krijgen, maar helaas. Het komt alleen pas in week 3.. dus duurt nog ff? Gelukkig hebben we iets en kan de kleine gewoon slapen straks!
Welkom Myrthe! Helaas woon ik ook niet in de buurt. Heerlijk hoor om al verlof te hebben! Dat hebben ze in het onderwijs met de vakanties goed geregeld!
@sharonrj heb je de uitslag nog gekregen van je urine onderzoek?
@mamamia pff lijkt me echt vervelend als je je zo voelt? Moet je thuis nog veel doen of kan je echt wel even bijkomen als je verlof in gaat?

@Klaasjee: ik kan het je ook niet aanraden ;). Wat krijg je pas in week 3 nu precies? Wel erg dat je reparatie moet accepteren... Mogen ze dit wel zomaar bij meubels? Moet je daar genoegen mee nemen? 

@mama mia heb toevallig vandaag ff een flinke mental breakdown omdat t ff allemaal niet gaat, maar als je je zo weken moet voelen snap ik dat je aan het aftellen bent. Je weet waar je het voor doet, maar toch is het een flinke aanslag op je lichaam..
Ik merk dat het me nu wel een hoop rust heeft dat het verven klaar is en de kamer er staat. Nu is het nog een kwestie van hoe gaan we het verder inrichten, maar dat is het leuke deel. Hoop dat jullie ook snel zo ver zijn want dat geeft echt een hoop rust.
We krijgen in week 3 of een nieuw ledikant of nieuwe onderdelen(dat weet ik dus even niet meer?) tenminste dan komen ze binnen en moeten we nog een afspraak maken om het te bezorgen. Ik denk dat we met reparatie wel genoegen moeten nemen. Weet ik eigenlijk niet. Maar als het niet goed genoeg is krijgen ze het wel te horen (het zit wel op plekken waar het niet echt opvalt)
Ohjee lag hij de hele tijd al stuit of istie gedraaid? Gelukkig dat de groei goed is. Hopen dat hij toch nog gaat draaien?

Terug
Bovenaan