Januari 2020 Baby

Wanneer komt jullie kleine ook alweer? Is dat niet te laat voor het ledikant? ?   Ik weet ondertussen niet meer hoe het zit met recht hebben op. Ik dacht in eerste instantie inderdaad reparatie, 2e instantie vervangen en anders geld terug. Maar eveneens moet een verkoper ook het ongemak voor de koper zoveel mogelijk beperken.  

Jawel. Wij verwachten de kleine week 2/3 maar we hebben een bed dus vind het prima. Ze lossen het op dus voor nu ben ik er mee akkoord. Als het straks niet gerepareerd kan worden en ze gaan moeilijk doen ga ik denk ik de rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Maar dat zien we dan wel.
Het is echt *** dat je met meubels enz altijd wel schade hebt. Kan nooit eens goed gaan. Wat is er met je badje mis? Ik zou zeker van de box ook melding maken. Het is allemaal al duur zat. Alleen icm je hormonen en gemoedstoestand is het lang niet altijd makkelijk om hier mee om te gaan..?
Kan je vriend het niet overnemen om contact te zoeken? Dat scheelt voor jou misschien wel weer een beetje. 
Pff hopen dat hij nog een radslag maakt... vervelend dat je nu ook niet meer kan dan wachten.. 
Ja het zijn zeker ook de hormonen icm vermoeidheid en een te hoge werkdruk die ik vandaag ff niet aan kon. Het is weken goed gegaan, maar nu ff niet. Ze gaan er nu ook rekening mee houden en ik moet optijd mijn grens aangeven. Gelukkig beweegt de kleine lekker in mn buik dus dat maakt me weer rustig? 

@myrthe ik werk ook in het onderwijs, maar ga pas de 29e met verlof. Wij krijgen de weken van de vakantie aan je verlof geplakt.
@klaasjee ja urine was goed. Maar gisteren op controle geweest bij de gynaecoloog en de buikomvang was nauwelijks gegroeid. Verder was alles goed, maar dat zit in het risicogebied, dus ik ben nu overgenomen door de gynaecoloog en medisch geworden ?
@mamamia wat vervelend joh dat je je zo voelt! Hoop voor je dat je het allemaal een beetje vol kan houden. Sterkte ermee! En zou echt werk proberen te maken van die beschadigingen hoor! Je betaalt voor iets nieuws, niet iets wat kapot is of er tweedehands uit ziet.

Zo ik meld mij ook weer even. Moest flink teruglezen...
De jeuk is helaas erger geworden, ik word er gek van. Ben nu 2x gecontroleerd op cholestase en dat is het gelukkig niet maar word knetter van de jeuk....
Hier ook steeds meer last van nesteldrang, mag ook wel met 34 weken haha! 
@Klaasjee: mijn zoon vindt het fantastisch en verheugt zich erg op de baby, zo leuk om te zien. 
@onseerstekindje: hier ook een druktemaker, kleine heeft stevige billen en ik dus af en toe beurse plekken.
Vervelend zeg al die beschadigingen op de meubeltjes, je wil dat zoiets natuurlijk helemaal tiptop in orde is, hopelijk lossen ze het netjes op. Hier moeten we de commode nog bestellen, ben benieuwd. 
Wat lekker @Myrthe al zo vroeg verlof, ik mag nog een weekje werken en ben 4 januari uitgerekend.
@Mammamia: ligt de kleine nog steeds in stuit? Wil je natuurlijk bevallen of moet je kiezen voor een keizersnee? Ze willen ook nog eens proberen om de kleine te draaien, krijg jij dat ook?
Tja meiden het wordt allemaal fysiek wat zwaarder, belangrijk is om je rust te nemen en soms minder (leuke) dingen op 1 dag plannen. Ik ben daar zelf ook niet goed in hoor maar heb uiteindelijk alleen mezelf ermee...

@sharonrj gelukkig was je urine wel goed, maar je buikomvang minder? En nu? Moet je binnenkort al naar de gynaecoloog toe?
Pff Calathea kunnen ze je niks geven tegen de jeuk? Dat is 's nachts zeker het ergste? 
Je hebt zeker jezelf er mee. Dat heb ik gisteren wel gemerkt? Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Heb m'n lesje wel geleerd.
Morgen lekker babyshoppen. Kan nu al niet wachten!!?

@klaasjee Nu elke week op controle bij de gynaecoloog. Moet donderdag weer. Ze gaan de ene week gewone controle doen en de andere week groeiecho. Ben heel benieuwd...

Ik meld me ook weer even, de zwangerschap gaat bij mij tot nu to zeer voorspoedig. Wel een keer heel weinig tot geen beweging gevoeld voor 2 dagen, toen ben ik helemaal door de molen gehaald. Was gelukkig niks aan de hand, alleen de placenta ligt voor en heb het idee dat ik niet zo'n beweeglijke baby heb.
Hoe is de ligging bij jullie? Bij mij ligt ie elke keer anders, maar vaak een dwarsligging. In ieder geval nooit zoals ie uiteindelijk moet komen te liggen haha. Ik ben heel lang en hij heeft veel ruimte bij mij zeggen ze, maar toch hoop ik ontzettend dat hij uiteindelijk goed gaat draaien. Maak me daar wel druk over. Ben nu bijna 33 weken dus hij heeft nog wel even de tijd.
Wat vervelend dat sommigen van jullie klachten hebben. Voel me daarom wel erg bevoorrecht. Kijken jullie op tegen de bevalling? Ik alleen met een verkeerde ligging.. 

Dat is idd anders! Bij ons ligt de baby al goed en is met 33 weken al aan het indalen. 
Wees blij zonder klachten!! En geniet ervan nog!

Terug
Bovenaan