Zo ik meld mij ook weer even. Moest flink teruglezen...
De jeuk is helaas erger geworden, ik word er gek van. Ben nu 2x gecontroleerd op cholestase en dat is het gelukkig niet maar word knetter van de jeuk....
Hier ook steeds meer last van nesteldrang, mag ook wel met 34 weken haha!
@Klaasjee: mijn zoon vindt het fantastisch en verheugt zich erg op de baby, zo leuk om te zien.
@onseerstekindje: hier ook een druktemaker, kleine heeft stevige billen en ik dus af en toe beurse plekken.
Vervelend zeg al die beschadigingen op de meubeltjes, je wil dat zoiets natuurlijk helemaal tiptop in orde is, hopelijk lossen ze het netjes op. Hier moeten we de commode nog bestellen, ben benieuwd.
Wat lekker @Myrthe al zo vroeg verlof, ik mag nog een weekje werken en ben 4 januari uitgerekend.
@Mammamia: ligt de kleine nog steeds in stuit? Wil je natuurlijk bevallen of moet je kiezen voor een keizersnee? Ze willen ook nog eens proberen om de kleine te draaien, krijg jij dat ook?
Tja meiden het wordt allemaal fysiek wat zwaarder, belangrijk is om je rust te nemen en soms minder (leuke) dingen op 1 dag plannen. Ik ben daar zelf ook niet goed in hoor maar heb uiteindelijk alleen mezelf ermee...