Januari 2020 Baby

@Ellytje poeh dat is dan wel ff spannend geweest! Gelukkig was alles goed! 
Bij mij is de kleine al eventjes aan het indalen. Hij ligt tot nu toe nog steeds met zn koppie naar beneden. Ben soms nog wel eens bang dat hij ineens weet te draaien?Heb wel zo nu en dan last van indalings weeën. Hij ligt ook mn zn hoofdje bij mn lies dus dat ligt hij daar ergens tegenaan te drukken.. auw!
@sharonrj hoe was het bij de gyn?
Hebben zojuist de kinderwagen in elkaar gezet (weet het het is vroeg, maar was nieuwsgierig) blijkt het wieltje niet goed te zijn en het frame niet? Maar goed dat ik zo nieuwsgierig was.. kunnen we morgen weer terug. Ohja een tip! Vraag uitleg hoe je je maxicosi uit je frame moet halen als die mogelijkheid aanwezig is! Hebben een kwartier lopen klooien met zn 2en en snappen nog steeds niet hoe t precies werkt. Volgens het boekje 2 knopjes in klikken en klaar.. nou niet bij ons dus? 
Nog 3 weekjes werken! Aftellen is begonnen!?

Oh lijkt me zo fijn als je al weet dat het kindje goed ligt en zelfs al aan het indalen is! Ik houd nog steeds rekening met een keizersnede...terwijl mijn grootste wens echt een natuurlijke bevalling is. Zo bang dat daardoor de borst voeding ook niet op gang komt enzo. Maarja als t zo is, dan is het zo.
Wij hebben de kinderwagen al sinds week 20 in elkaar staan op een kamer die we over hebben hahahaha kan echt niet. Straks al t stof eraf stofzuigen haha.

@ellytje zolang de kleine dwars ligt is de kans best groot dat hij nog goed gaat liggen toch? Snap wel dat het een hoop spanning en onrust geeft. Gelukkig heb je nog even de tijd
@mama mia dat klinkt inderdaad alsof het gebruikt is. Fijn dat het eindelijk is opgelost. Al geeft het wel weer een hoop stress mee. Zeker met die hormonen erbij?
8u om de box in elkaar te zetten? Hoe komt dat?? Ik heb nu ook al angst om een box te kopen. Bang dat daar ook weer iets mee aan de hand is.. Gelukkig valt het bij jou niet zo erg op. 
Ik wist niet dat draaien ook risico's had. Begint de kleine ook al in te dalen of zou hij nog kon draaien?

Misschien ga ik wel accupuntuur doen als ie bij 36 weken nog steeds dwars of in stuit ligt. Dat is tenminste zonder gedoe aan mijn buik. Vind zo'n draaipoging ook maar eng en onnatuurlijk, al doen ze dat hier schijnbaar standaard..

@mama mia ik zou er zeker wel een melding van maken.. zeker als je zelf allemaal nog moet gaan boren ? Hopelijk was t niet bij babypark? Daar willen wij nog de box halen haha.
Wandelwagen is opgelost! Alleen krijgen we nog steeds de maxi cosi er niet normaal uit.. dus dat gaan we nog eens navragen.
Heb wel eens een klein stukje gezien hoe ze je baby draaien. Vond dat niet zo prettig om te zien. Hoop zo voor jullie dat ze nog goed draaien!

Terug
Bovenaan