Januari 2020 Baby

@onseerstekindje Wat ontzettend heftig en verdrietig! Dat lijkt mij ontzettend moeilijk, zeker als je hoogzwanger bent. Ik hoop, en bid, voor jullie dat jullie een mooi en dragelijk afscheid krijgen en dat jouw vader zijn kleinkind nog kan zien ?
Het is inderdaad zo dat het fijn is om de boel goed achter te laten op je werk, had ik ook niet. Maar nu ik 2 weken thuis zit ben ik er helemaal niet meer mee bezig. Terwijl ik normaal gesproken eigenlijk altijd wel aan m’n werk denk..

Dank je wel, Sharon! Dat hopen wij ook. Het is maar afwachten. Hopen dat het nog een poosje langer mag duren dan tot na de bevalling. 
Haha, heel vreemd is dat! Ik heb het ook... terwijl ik nu nog steeds genoeg te doen heb!!
Gelukkig, Ellytje! Hopen dat je het ergste nu weer gehad hebt!!

@Ons eerste kindje: wat een verschrikkelijk nieuws :( . Ik kan niet veel anders zeggen..... Hoe oud is je vader? 
@ Ellytje: fijn dat je even wat moed hebt gekregen om door de situatie heen te komen. En goed dat je je hebt ziekgemeld. Je hebt het toch al lang volgehouden! 

@onseerstekindje poeh schrik hier een beetje van. Sowieso heftig om mee te moeten maken maar daarbij ook nog de onzekerheid of hij zijn kleinkind nog gaat zien.. dat betekent dat hij ook heel erg hard achteruit gaat ofniet? Als je het graag zou willen zouden ze jou dan ook straks in kunnen leiden zodat hij het nog mee zou kunnen maken? (Geen idee of dit überhaupt mag en of je het überhaupt zou willen) Geniet nog extra van je papa nu hij er nog is!?
@mama mia aaai dat is wel echt ff balen. Benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Zou je wel evt natuurlijk willen bevallen als dat zou mogen?

@ Klaasjee: hij gaat idd hard achteruit. Ze gaan het nog proberen te remmen. Dus we kijken het de komende weken aan. Als ze beginnen met de chemo en anders laten we het inleiden idd. Er is heel veel mogelijk gelukkig op dat gebied! We proberen er voor elkaar te zijn en hopen dat hij ook nog een paar maanden van ons kleine wonder mag genieten. 
@ mamamia: zo herkenbaar die ongemakken!! hopen dat het snel achter de rug is. Kan je al snel in het ziekenhuis terecht? 

@ons eerste kindje: heel veel sterkte komende tijd. Ik hoop dat hij nog een mooie tijd met jullie en de kleine mag meemaken.  @Klaasjee: nee, ga ik zelf niet doen bij een stuit. Teveel complicaties mogelijk voor het kindje.  

@ons eerste kindje inderdaad heel veel sterkte en ik hoop dat hij (en jullie) nog samen van de kerstdagen kunnen genieten. Echt een heel heftige situatie, ik hoop met heel mijn hart dat hij de geboorte nog mee kan maken. Je hebt onze ongemakken allemaal gerelativeerd, ben je daar dankbaar voor.
Hier gaat het inmiddels echt de goede kant op. Kan stukjes lopen en heb zelfs wat in het huishouden gedaan vandaag, want dat was echt wel nodig. Mijn vriend doet wat hij kan, maar doe t toch liever zelf, zeker met die nesteldrang. Kerstboom etc sla ik dit jaar wel over. Ben nu toch al laat en dan heb ik straks die zooi ook niet om op te ruimen. Komt volgend jaar wel als we de kerstboom samen met die kleine gaan opzetten ❤
@ mama Mia balen nog steeds in stuit. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Houd ons op de hoogte. 
Ik heb dinsdag liggingsecho en direct gesprek met gynaecoloog erna. Dat is standaard. Hoop zo dat ie goed ligt....Ik kan er echt niks uit opmaken uit zijn bewegingen of dat ik m laag voel oid, helemaal niks eigenlijk.

@ons eerste kindje "fijn" dat ze daar wel in mee denken. Hopelijk is het niet nodig, maar mocht het wel zo zijn dan weet je straks wat de mogelijkheden zijn. 
@mama mia oeh nee als het veel gevolgen kan hebben zou ik het ook niet doen. Spannend.Ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen.
@ellytje eindelijk gaat het de betere kant op! Fijn om te horen. Hopelijk blijf je de steigende lijn houden! Haha ja die nesteldrang. Die is hier ook sterk aanwezig. Sowieso ook fijn als je dat soort dingen zelf allemaal nog kan doen. Kan je je zelf ook nog bezig houden?
Hmm ik heb geen gesprek met een gynaecoloog. Wel de liggingsecho (toevallig ook dinsdag) maar ik heb verder niks met het ziekenhuis te maken. Weet ook niet of je dat echt voelt als hij gedraaid zou zijn?

Terug
Bovenaan