Januari 2020 Baby

Dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden. We zijn er om elkaar te steunen in deze tijd! En de een heeft hier meer last van dan de andere. Ben heel blij dat de verloskundige erin mee denkt. Wij hebben volgende week donderdag de liggingsecho. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Kindje was de vorige keer al aan het indalen en is niet meer gedraaid sowieso sinds die tijd. Ben alleen erg benieuwd of het nog steeds zo groot is. 
Wat hebben jullie voor kleertjes gehaald? Vind die maten heel lastig soms. 62 is net zo groot als een pakje van 50!! 
Nesteldrang? Dat kan ik niet zo. Mijn man heeft er wel last van. Dus die is vooral bezig om alles op te ruimen en netjes te maken en ik help daarbij. Misschien dat ik de schoonmaakwoede nog moet krijgen! 
Hebben jullie veel last van hormonen? Merk dat ik vooral last heb van andere mensen...

@ ons eerste kindje ik heb heel veel 62 omdat ik denk dat onze kleine niet héél klein gaat zijn bij de geboorte. Maar ik ga dat dinsdag even vragen tijdens de echo. Verder heb ik een aantal pakjes in 56 en kleiner eigenlijk niet...misschien raar maar kan me gewoon niet voorstellen dat ie daar in gaat passen haha. Mocht 56 echt veel te groot zijn dan is het alsnog snel gehaald.
Was je sowieso al niet zo'n poets? Dat scheelt misschien, ik ben dat wel enorm al van mezelf.
Ik heb alleen onwijze last van mijn schoonmoeder. Terwijl ze zo ontzettend haar best doet. Lijkt alsof al mijn hormonen gefocust zijn op haar, echt oneerlijk hahaha. Verder merk ik wel dat ik sneller emotioneel ben. Kan soms ineens gaan huilen, nu weer om die kerst reclame met die bevalling..volgens mij van de Plus.

@onseerstekindje Ik herken dat wel van die nesteldrang. Maar ik ben al erg opgeruimd en georganiseerd van mijzelf, dus misschien valt het daardoor niet op. Het scheelt ook dat wij alles al klaar hebben. Mijn man heeft wel echt nesteldrang ? Ineens moeten alle klusjes nog gedaan worden en de box moest van hem al worden opgezet ?
Misschien maar goed ook.. Ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren. Maandag m’n slijmprop verloren voor de tweede keer en sindsdien elke keer kramp en samentrekkingen. Allemaal nog heel onregelmatig, maar het lijkt me dat het wel voorbereiding op het echte werk is.. Hij is ook echt al mega ingedaald. Je kan het verschil tussen nu en 1,5 week geleden echt zien aan m’n buik..

@SharonRJ: wat spannend! Wanneer was je ook alweer uitgerekend?  Ik heb een paar dingetjes in 50 en dan een voorraadje 56 en een enkel dingetje 62. @Ons eerste kindje: ik durfde het niet aan om geen 50 te pakken... mss is het maar voor een paar dagen maar ja er zaten zo'n koddige dingen tussen. 

Oehh @sharonRJ spannend!!! Wanneer ben je uitgerekend? Wordt het bij jou een kerstkindje misschien ❤
Ik was eigenlijk geen speeltjes...Moet je dat doen??

Heel veel sterkte @onseerstekindje: hopelijk is een luisterd oor al fijn voor jou/jullie. 
Mijn jeuk wordt helaas niet minder, ik weet niet hoe ik dit nog 4 weken moet volhouden, hopelijk komt de kleine eerder. 
Ik begin een beetje nesteldrang te krijgen maar ook wel een beetje half. Heb de klossen gehaald, nu nog onder het bed zetten. Mijn vluchtkoffer ligt half klaar maar als ik nu met spoed naar ziekenhuis zou moeten heb ik de helft niet mee... ik ben helaas iets minder opgeruimd dan de meeste van jullie gok ik :)
ik heb niks in maat 50 gekocht, verwacht niet een hele kleine baby dus vooral maat 56 en 62. 

Terug
Bovenaan