Dank je wel allemaal voor jullie lieve woorden. We zijn er om elkaar te steunen in deze tijd! En de een heeft hier meer last van dan de andere. Ben heel blij dat de verloskundige erin mee denkt. Wij hebben volgende week donderdag de liggingsecho. Maar daar maak ik me niet zo druk om. Kindje was de vorige keer al aan het indalen en is niet meer gedraaid sowieso sinds die tijd. Ben alleen erg benieuwd of het nog steeds zo groot is.
Wat hebben jullie voor kleertjes gehaald? Vind die maten heel lastig soms. 62 is net zo groot als een pakje van 50!!
Nesteldrang? Dat kan ik niet zo. Mijn man heeft er wel last van. Dus die is vooral bezig om alles op te ruimen en netjes te maken en ik help daarbij. Misschien dat ik de schoonmaakwoede nog moet krijgen!
Hebben jullie veel last van hormonen? Merk dat ik vooral last heb van andere mensen...
Wat hebben jullie voor kleertjes gehaald? Vind die maten heel lastig soms. 62 is net zo groot als een pakje van 50!!
Nesteldrang? Dat kan ik niet zo. Mijn man heeft er wel last van. Dus die is vooral bezig om alles op te ruimen en netjes te maken en ik help daarbij. Misschien dat ik de schoonmaakwoede nog moet krijgen!
Hebben jullie veel last van hormonen? Merk dat ik vooral last heb van andere mensen...