Januari 2020 Baby

Spannend zo allemaal tegen de laatste weken aan.

@ Sharon, inderdaad dat vocht vasthouden. Hier aan het einde van de dag de randjes van sokken wel in mijn benen als ik een poos met mijn benen naar beneden heb gezeten. En opgezwollen vingers. Ook wel echt veel zweten in de nacht, zou dat ermee samenhangen? 

@ Sharon wat lief dat je aan me denkt! Gelukkig voel ik me weer iets beter. Maar blijf gewoon emotioneel door alles. 
@ Catalea hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!!
Vocht vasthouden doe ik al een tijdje. Mn ringen krijg ik ook niet meer om, gelukkig wel op tijd af gedaan! Maar savonds is het ergste. Mn gezicht heb ik ook een tijdje gehad. Maar dat is nu wel weg gelukkig. 
Wij zijn allebei klein, dus heb ook wat kleertjes 50 gekocht. We zien wel. De winkels zijn dichtbij!!
Reiswieg? Is dat de kinderwagenbak? Daar heb ik geen speciaal dekentje voor. Heb inmiddels wel 3 gehaakte dekentjes gehad. Super schattig!! Dus leg er in elk vertrek maar eentje neer. 
Haha, zo'n kraamfeest schiet op!!! Mannen denken daar wat makkelijker over. Hebben jullie besproken met ouders/broers en zussen over het bezoek de eerste dag? Op het kaartje heb ik wel een regeltje van bezoek na een berichtje. Want eigenlijk heb ik er nu nog niet zo'n zin in!!
Inmiddels ben ik 36 weken... Dus heb net de matrasbeschermer opgezocht voor het geval dat. Gisteren had ik ook last van het gerommel. Baby was ook lekker rustig. Maar denk dat het door het indalen kwam. Kan nu elk kwartier wel naar de wc ;-)

@sharon spannend hoor. Wanneer heb je weer controle? 
Haha meestal zou het omgedraaid zijn dat de vrouw perse iets wil wat niet mogelijk is, maar bij jou is het omgedraaid. Dat zijn wel echt veeeel mensen en het is ook nog eens winter dus je kan niet echt naar buiten toe. Snap wel dat je dat anders wil doen. 
Ik kan sinds 23 weken mn ringen al niet meer aan. Sinds 2 weken heb ik het ook in mn benen en sinds deze week zit mn horloge ook echt niet lekker meer. Maar in mn gezicht niet. En ik wordt ook niet perse zwaarder. Vind het in mn vingers wel een vervelend gevoel hebben
@onseerstekindje ouders/broers/zussen mogen wat ons betreft dezelfde dag komen (afhankelijk van hoelaat we thuis zijn) maar denk dat je zelf ook moet kijken hoe jou situatie is op dat moment ivm je vader. Er zullen vast mensen zijn die snel willen komen maar je moet dan echt even aan jezelf denken! Wij hebben inderdaad ook een regel erin gezet dat ze even wat moeten laten weten.
Reiswieg is idd de wandelwagenbak. Al die gehaakte spulletjes zijn zo ontzettend leuk! denk dat ik maar gewoon even afwacht wat de kraamzorg zegt. Lang leve internet ?
Haha heb je ook al iets in de auto liggen? Of ga je thuis bevallen? 

Dat is ook zeker zo! We moeten gewoon kijken hoe het dan gaat. Vind het best lastig, familie van mn man woont minimaal een uur rijden. Maar we zien wel!
Daarom! Alles wat we niet hebben is zo gehaald. 
Het is de bedoeling om thuis te bevallen, dus we zien wel! Heb een mega kraampakket dus moet goed komen!! 
Maar... eerlijk is eerlijk die laatste loodjes wegen wel zwaar.

Ik heb donderdag weer controle. 

Ben vandaag ineens super fit ? Was de hele week best wel taai en moe. Het gerommel is vandaag ook minimaal, ben niet meer opgezwollen in m’n gezicht. Voel alleen wel echt een druk beneden, hij is echt al ingedaald. Wel lekker, kan nu lekker wat klusjes doen waar ik tegen aan zat te hikken.
Voor de wandelwagen heb ik een soort trappelzak die met wol/bont gevoerde is van Wish. Verder heb ik genoeg dekentjes enzo. 
Weten jullie of je een wandelwagen eigenlijk moet opmaken met een hoeslaken enzo??

@ons eerste kindje de laatste loodjes wegen zeker het zwaarst. Zorgen dat je zo veel mogelijk optijd klaar hebt zodat er geen dingen zijn die je echt moet doen, maar meer kan doen omdat je er tijd en zin in hebt?
@ellytje hoe gaat het met jou? Gaat het al de betere kant op?
@sharon fijn dat je je weer wat beter voelt! En dat het toch weer even wat rustiger is. Zouden dat misschien dan oefenweeen zijn geweest? Heb wel eens voorbij zien komen dat je daar ook last van kunt hebben.
Volgens mij hoef je er niet perse echt iets in te doen qua hoesje maar volgens mij doen ze er vaak een hydrofiele doek in? Maar zit me nu te bedenken dat het misschien wel fijn is om wat extra's onder de billen te hebben liggen zoals n molton matje? Maar weet niet of dat noodzakelijk is.
Vandaag weer wat dingen aangeschaft voor de babykamer. Zijn bijna klaar?

@klaasjee ja eindelijk!! Weinig pijn meer! Hopelijk komen er geen nieuwe meer bij haha. Nu proberen te genieten van de vrijheid!

Terug
Bovenaan