@ Sharon wat lief dat je aan me denkt! Gelukkig voel ik me weer iets beter. Maar blijf gewoon emotioneel door alles.
@ Catalea hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!!
Vocht vasthouden doe ik al een tijdje. Mn ringen krijg ik ook niet meer om, gelukkig wel op tijd af gedaan! Maar savonds is het ergste. Mn gezicht heb ik ook een tijdje gehad. Maar dat is nu wel weg gelukkig.
Wij zijn allebei klein, dus heb ook wat kleertjes 50 gekocht. We zien wel. De winkels zijn dichtbij!!
Reiswieg? Is dat de kinderwagenbak? Daar heb ik geen speciaal dekentje voor. Heb inmiddels wel 3 gehaakte dekentjes gehad. Super schattig!! Dus leg er in elk vertrek maar eentje neer.
Haha, zo'n kraamfeest schiet op!!! Mannen denken daar wat makkelijker over. Hebben jullie besproken met ouders/broers en zussen over het bezoek de eerste dag? Op het kaartje heb ik wel een regeltje van bezoek na een berichtje. Want eigenlijk heb ik er nu nog niet zo'n zin in!!
Inmiddels ben ik 36 weken... Dus heb net de matrasbeschermer opgezocht voor het geval dat. Gisteren had ik ook last van het gerommel. Baby was ook lekker rustig. Maar denk dat het door het indalen kwam. Kan nu elk kwartier wel naar de wc ;-)