Januari 2020 Baby

@ons eerste kindje: wij hebben er 4 voor het ledikantje. Tog waardes 1,9, 1,5, en 1,2. 4 dikkere fleecedekentjes voor bijv. in de wandelwagen.  @Klaasjee: 1 mag in de droger en de andere niet, maar is ook 100% katoen ?.  Fijn dat de box in orde is, maar kon ook niet dat alles goed ging met die babywinkels ??. Wat is mis met de stoel?     

@ons eerste kindje dat stond op de verpakking. Het is een langwerpig plastic zeil, en die leg je dan niet in de lengte maar in de breedte over je bed. Ik heb nu ook de waterdichte molton van de action erop. Kwam er met verschonen achter dat die beschermer aardig verschoven was. Dus dan heeft hij nog weinig zin...

Bedankt, Sharon! Ga eens kijken vandaag en dat ding er ook op leggen. Ja dat geloof ik wel dat het snel verschuift. Is die van de action een hele molton? Want bij de Hema hebben ze alleen maar onderleggers. Dus dat schiet nog weinig op met verschuiven e.d.
@mamamia: Bedankt voor die dekentjes. Heb eigenlijk geen idee wat ik allemaal heb. Zal er vandaag ook eens na kijken. 
Hebben jullie ook het idee dat het zo snel gaat? Volgen de week kerst, weer erop oud en nieuw en dan wordt onze baby al geboren als het goed is!!

@ons eerste kindje: ontzettend snel inderdaad. Zeker als ik bedenk wat ik nog wil en moet om alles in orde te hebben en de energie waarmee ik het klaar moet krijgen.
Hoe doen jullie dat nu het op de datum aangaat?
Hoe is het met je vader trouwens? Hoe is hij er zelf onder? 

Die molton van action is wel een hele, maar ligt echt op je matras, kan er niet omheen zoals een laken. Er zitten wel lussen aan waarmee je em een beetje op zn plek kunt houden.
@mamamia, het is beter om het plastic voor de geboorte al van het matras te halen zodat het goed kan luchten.  

@mama mia heb je nog iets gehoord van de babywinkel over het dekentje? Apart dat het met wassen dan zo veranderd. Snap wel dat het iets anders wordt, maar niet zo erg
In het schuim van de leuning zit een vreemde deuk dus het stof zit niet mooi strak en een schroefje van de poten zit los. Die kunnen we in geen enkel gaatje vast draaien.
@ ons eerste kindje wij hebben 2 ledikant dekens en 2 wiegdekens (die ik vooral heb gehaald voor de wandelwagenbak). Mocht het niet genoeg zijn dan halen we gewoon wat bij. 
De tijd gaat inderdaad wel echt heel snel. Zit nu in mijn laatste werkweek en ben echt alles aan het afhandelen. Heerlijk om met deze dagen lekker verlof te hebben. Al zullen de feestdagen nog best zwaar zijn denk ik.
Ik ben half januari uitgerekend, maar zijn jullie niet bang dat de kleine met de feestdagen komt? Of dat het begint als jullie net ergens zijn? Gaan jullie het eigenlijk aan iemand vertellen als het gaat beginnen? 
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik moet doen met alle spullen in de babykamer. Bedje is half een beetje opgedekt voor het idee, maar dat geeft alleen maar stof, maar als ik er nu al plastic overheen leg dan lucht het ook weer niet echt. Dus weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. 
@Sharon is bij jou alles weer rustig??

@Gebruiker: ja, dat klopt ook wel weer. Denk dat ik het dan over een weekje ofzo er wel af haal.
@Klaasjee: He he wat vervelend! Het lijkt wel alsof je bijna niets meer kunt kopen zonder dat er iets mis mee is. Erg jammer. Gaan ze dit ook weer repareren? 

Terug
Bovenaan