Januari 2020 Baby

Heel herkenbaar hoor, mamamia, die misselijkheid en geen zin in eten. Mn man zegt net nog. Straks weer lekker rechtop slapen. Anders blijf ik maar bezig. Ach ja, nog een paar weken hopen we. 
Ben benieuwd of het nog draait dan! Misschien kan je dan toch nog terug naar de vk. 
Ik merk echt dat mn hormonen me op beginnen te breken nu. Maar goed, nog 3 weekjes volhouden. Ben heel blij met jullie steun!!

@onseerstekindje Ja! Ik droom voor mijn doen heel veel. Normaal weet ik ze nooit, maar nu wel.
Die laatste loodjes zijn inderdaad wel echt t zwaarst. Begin nu ook een beetje op te zien tegen de feestdagen. Droomde vannacht dat ik weeën kreeg op 1e Kerstdag met t huis vol visite en dat m’n man mij niet wou geloven omdat hij n biertje teveel op had ? En vervolgens heb ik daar nog zeker twee uur wakker van gelegen.
Gelukkig heb ik verlof en kon ik lekker uitslapen..

Heerlijk die droomverhalen! Dat heb ik dus ook. De gekste dingen rond de bevalling, wat echt nergens op slaat. En dan mn man de volle laag geven. Ach ja, ze moeten er wat voor over hebben? Gelukkig lig ik niet lang wakker... Dat lijkt me heel vervelend voor jullie!

De laatste loodjes zijn echt het zwaarst. Moet eigenlijk nog 2 dagen werken, maar vannacht zo slecht geslapen dat ik nu naar huis ben gegaan en nog niet weet of ik die 2 dagen vol krijg. Wil heel graag, maar merk dat ik echt aan die kleine moet denken.
Haha jullie hebben ook al van die gekke dromen? Sommige lijken ook wel echt heel realistisch. Dat je wakker wordt en denkt.. was dit een droom of niet? 
Hoe staan jullie mannen erin qua drinken met de feestdagen? Zou wat zijn als het is zoals in jou droom Sharon?

Terug
Bovenaan