Januari 2020 Baby

Toen ik de 34 weken aan tikte snapte ik ook dat er vele dan stoppen. Sindsdien slaap ik een stuk slechter en is idd m'n energie level een stuk minder. Nu lekker thuis in bed proberen een uurtje te slapen.
Mijn vriend zal ook niet te veel drinken dat hij niet meer mag rijden,  maar vind het wel lastig omdat ik dan pas 36 weken en een paar dagen ben en de kans klein is dat er iets gebeurd, maar de kans is er wel.. gelukkig vindt hij het geen probleem en is het geen discussie, maar tijdens die feestdagen is het wel weer gezellig.

Ik leef ook nog hoor, afgelopen maandag bij vk geweeest en adviseerde nog om te kijken of accupunctuur iets zou kunnen helpen tegen de jeuk, ik heb daar zelf geen ervaring mee dus ben een beetje aan bet rondkijken. Heb nu ook pilletjes ( cetrinizine) wat ook wel eens gebruikt wordt bij een allergische reactie. Merk er nog weinig van. Probeer het een week en zie dan weer verder. 
Kleine hier inmidddels iets meer ingedaald maar voel af en toe nog steeds billen onder m’n ribben....ik denk dat wij een kerstkindje krijgen maar dat is echt nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel. 
Fijn dat iedereen bijna verlof heeft, dat is zo fijn en relaxed, alhoewel ik    ook wel een beetje moest wennen weer, niet zoveel afspraken op 1 dag plannen, heb je alleen jezelf mee. 
Ik ben met 35 weken met verlof gegaan en dat was precies goed. Bij de 1e  ben ik met 36 weken met verlof gegaan, dat was toen prima. Nu was ik blij met een extra week. 
Hier thuis ook de afspraak dat mijn vriend niet zoveel meer drinkt en vaker met de auto gaat zodat ie snel thuis is mocht er iets gebeuren. 
Ik droom niet zo veel maar heb wel gehoord dat die dromen heel realistisch. Heb wel wat meer last van m’n hormonen, moet zelfs huilen van die plus reclame en dat heb ik normaal echt nooit. 
Vervelend dat er een aantal kindjes dwars liggen, ik had begrepen dat dat draaien niet helemaal zonder risico is toch? 

Haha, mijn man is juist heel bezorgd voor de feestdagen of het niet allemaal te druk is. Vooral omdat het er nu echt uitziet of ik elk moment kan bevallen. Maar maak me niet zo druk. We zien wel... een kerstkind is wel leuk! Mijn eerste gevoel was een nieuwsjaarskindje. Totaal niet praktisch, maar goed! 
Hopen dat het helpt, Calathea! Ben benieuwd. Maar denken ze dan dat het al die tijd een allergische reactie is geweest?

@eerste kindje, wanneer ben je uitgerekend?
Ben sowieso wel even benieuwd wanneer jullie exacte data zijn?
Bij mij zaterdag. Voel nog niets en ben ook nog fit. Avondwandelingetjes en huishouden in een laag tempo. Wel scheelt het dat ik thuis zit de hele dag met verlof en dus ook veel kan liggen. 

Hopen dat die pilletjes wat gaan doen Calathea. Weet niet hoe snel je ergens terecht zou kunnen voor acupunctuur. Heb er ook geen ervaring mee maar toch schijnt het voor veel dingen wel te helpen..
Haha van de week had iemand het hier ook over die reclame. Heb hem nog niet gezien, maar ik neem veel op dus kan veel doorspoelen haha. Heerlijk al die hormonen!
Gewoon lekker gaan zitten met kerst en oud en nieuw en andere de rest laten doen ? En als het niet gaat lekker naar huis gaan. 

Oh gebruiker dat is al bijna! Wat spannend! Lijkt me zo spannend als die datum steeds dichterbij komt en je gewoon niet weet wanneer het gaat gebeuren. Voor jou zijn het echt de allerlaatste loodjes!
Ik ben de 17e uitgerekend. Dus ik heb als het goed is nog eventjes te gaan?
@ons eerste kindje hoe groot schatten ze jou kleine nu?

@Klaasjee Jaaa that was me! Nog steeds meteen tranen als ik die reclame zie. Al was die van vorig jaar nóg veel heftiger met die moeder die aanwijzingen gaf voor het koken en je er dan later achter kwam dat ze was overleden en dat het alleen de gedachten vd dochter waren. Oh meennn dat kan ik niet aan!
Ik ben 17 januari uitgerekend. Vraag me wel af dat als het een geplande keizersnede gaat worden, wanneer ze dat dan doen. Het is ook een groot kind dus volgens mij wachten ze dan sowieso niet tot 40 weken. Dan zou het ook een nieuwjaarskindje kunnen worden.

Terug
Bovenaan