Januari 2020 Baby

@ellytje oeh ja die was heel heftig ja! Die kwam zonder hormonen al goed binnen??
Vrijdag de laatste dag ja. Kan niet wachten. Ben zo klaar met het werken(ligt niet aan het werk) wil gewoon rust aan m'n hoofd en lichaam. Nog 2 daagjes volhouden!?
Ze zullen het nog wel over het nieuwjaar heen trekken denk ik? Anders zit je tussen de feestdagen in? Weet niet vanaf hoeveel weken ze een keizersnede pas gaan inplannen.

@onseerstekindje: nee dat niet maar jeuk kan door een allergische reactie komen en dit is een soort histamine die die reactie minder zou moeten maken, we gaan het zien. 
Spannende tijden hoor die komen gaan, zo ben je nog zwanger en zo ben je straks een kindje rijker :)

Oh dat zou wel fijn zijn, beetje na alle feestdagen. Leuker voor de kleine. 
Ik ben ook echt klaar met werken, elke keer als een klant zeurt denk ik alleen maar 'lekker belangrijk, ik zit hier op een kind te broeden en jij maakt je druk om zoiets kleins??'??het is maar goed dat vrijdag de laatste dag is. 
Hoe gaan jullie het doen met werken en kinderopvang als het kleintje er straks is?

@ellytje hahahaha zolang je het alleen maar denkt en niet zegt?
@calathea zei toenstraks nog tegen mijn vriend dat ik dat bewegen in mn buik echt wel ga missen. Maar dan zien we wel eindelijk wie er 9 maanden in heeft gezeten?
Heeft er iemand eigenlijk een 3d echo gedaan? Schijnt dat je dan al heel goed kan zien hoe je kindje eruit ziet
Onze kleine gaat 1 dag naar de opvang en 1 dag naar oma. Ik ga 3 dagen werken en mijn vriend 4 dagen. 

O bijna verlof voor een aantal. Fijn hoor, kan je je werk loslaten en heerlijk gaan genieten!! Zo fijn om te kunnen zitten en liggen enz wanneer je wil en alles op je eigen tempo kan doen. Succes nog met de laatste dagen werken!!

Ik blijf fulltime werken, heb ik bij mijn 1e ook altijd gedaan en kon daarin een goede balans vinden. Ben dan 1 dag thuis aan het werk. Kleine gaat 1 dag naar opvang en de rest wordt opgevangen door familie, erg fijn dat dat zo kan. 
Hier geen 3D echo, ik vind die foto’s er altijd een klein beetje eng uitzien en gun mijn kleine ook nog een beetje privacy. Ik ben wel super nieuwsgierig hoor!

Terug
Bovenaan