Januari 2020 Baby

Wauw ik moest wel even terug lezen ?
Ik ben 10 januari uitgerekend.
Bij mij komt die plus reclame ook wel binnen ja.. En ik heb daar normaal gesproken echt geen last van. Dat zal met All you need is love wel janken gaan worden op kerstavond.
Bij ons is het de eerste, ik werkte hiervoor fulltime. Na mijn verlof ga ik op contract 3 dagen werken. In het onderwijs krijg je betaald ouderschapsverlof, dus die neem ik op op de woensdag. Op donderdag gaat mijn schoonmoeder oppassen (die past dan ook op op de kids van m’n schoonzusje) en op vrijdag mijn stiefmoeder. Echt fijn dat het zo geregeld kan worden, zag kinderdagverblijf niet helemaal zitten..
Als mijn ouderschapsverlof op de woensdag op is, gaat mijn man de woensdag stoppen met werken. Hij gaat dan thuis een beetje administratie doen voor z’n bedrijf en verder lekker quality time met onze kleine man.

@Ellytje: was je nou al geweest voor de versie? 
Ben ik echt heel raar als ik die Plus reclame niet leuk vind ??. Ik vind hem heel raar en fout opgezet als je kijkt naar de boodschap die ze willen overbrengen. Ik erger me dus altijd bij die reclame haha.  

Wij zijn ook weer terug van de verloskundige! Het is nu nog een sterrekijkertje. Maar meestal draait dat vanzelf voor de bevalling. En anders lukt het ook. Het kindje weegt nu al bijna 3 kg en loopt 2.weken voor. Dus we wachten af! 
Ik hoop maar 1 dag meer te gaan werken, maar dan is mn man thuis. En als het bevalt kijk ik na de zomervakantie wel verder!

@mama mia nee die heb ik maandag! Ben erg benieuwd. En je bent niet raar haha ik kan er gewoon niet objectief naar kijken omdat ik alleen maar aan mijn eigen bevalling denk als ik dat zie, en dan zie ik vervolgens vrij weinig door de tranen heen ?
Ik ga 32 uur werken ipv 40 en ben dan vrijdag vrij. De kleine gaat ma en di naar de opvang en woe en do naar ouders/schoonouders. Ben wel benieuwd hoe ik de opvang ga vinden, iets met moeite met loslaten denk ik zo haha.

Ik duim voor je maandag Ellytje, dat alles goed gaat en het succesvol gaat zijn. 
Hihi, oké die link met die reclame had ik nog niet gelegd ?. Allemaal die mensen in het begin kijken me te dramatisch, alsof iemand dood is ipv een baby geboren..... maar ik weet waar jij naar kijkt... het is de carpaccio wat die vrouw weer mag eten he ?.  Oja, bij vreemden achterlaten?.... ik wil er niet aan denken! 

@mama mia ik zag 'm daarnet weer en heb m deze keer even kritisch bekeken en het klopt wel echt wat je zegt. Het is een vreemde gang van zaken inderdaad. Ze krijgen een telefoontje dat er een baby is geboren en vervolgens kan er nergens een lachje vanaf en zie je alleen maar verbijstering op die gezichten. Maar die carpaccio inderdaad!! Heb dat mijn vriend ook opgedragen hoor..eerste maaltijd graag carpaccio en sushi hahaha! Het liefst wegspoelen met rode wijn maarja dat gaat dan weer niet met borstvoeding haha. Dankjewel! Ben jij er al uit of je een versie gaat laten uitvoeren?

Voor mij graag een broodje zalm en een haring als ik ben bevallen en ohja sushi kijk ik ook naar uit. En een lekkerde medium/rare biefstuk en een lekker wijntje....mmmhhhh alleen dat laatste zal nog even moeten wachten, wil namelijk graag weer borstvoeding geven, jullie?
Ik had zelf nooit zoveel moeite met het achterlaten van mijn zoon, had ook altijd goed gevoel bij de opvang en een tevreden mannetje die terugkwam. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. 

@calathea oehhh heerlijk zo'n stuk biefstuk. Ook goed om aan te sterken denk ik. Ik ga ook borstvoeding geven, als het me gegund is.
Fijn dat je je daar zo goed bij voelt, dat hoop ik ook heel erg. De kennismaking en rondleiding was in ieder geval erg positief.

Terug
Bovenaan