Nou wij zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest. Hij was wel weer netjes gegroeid binnen z’n eigen lijn, maar nu was z’n hoofdje weer veel te klein. Was nu kleiner dan bij de allereerste meting, dus ik neem dat maar met een korreltje zout. Lijkt me dat bot niet ineens gaat krimpen.. De gynaecoloog deed hier ook aardig laconiek over.
Helaas mag ik niet terug naar de verloskundige en moet ik nog steeds in het ziekenhuis bevallen. Dit omdat hij bij de 10% lichtste baby’s hoort en de bevalling dan heel heftig voor hem kan zijn. Vind dit wel moeilijk.. Ik weet dat het voor de kleine man het beste is, maar ik had zo graag thuis de bevalling gedaan in m’n eigen omgeving en met een verloskundige die ik ken. Heb nu 6 afspraken gehad in het ziekenhuis en 5 verschillende mensen gezien. De afspraak over 2 weken is ook weer met een ander.. Ook heeft ons ziekenhuis tussen begin november en eind januari geen informatieavonden en rondleidingen. Ik heb dus echt geen idee wat ik daar kan verwachten, los van wat op de site staat..
Volgende week mag ik voor de gewone controle wel weer een keer naar m’n eigen verloskundige. Daar ben ik wel heel blij mee, eindelijk een bekend gezicht..
@klaasjee Dat is ook mijn bedoeling! Starten met borstvoeding voor de colostrum en dan over op fles. Ik heb met borstvoeding echt helemaal niks en heb van mijzelf al super gevoelige tepels. Wordt nu alleen maar erger.. Zie dat gezuig eraan echt niet zitten.
Die keizersnedes lijken mij ook gek. Dat je gewoon weet: ‘Morgen gaan we naar t ziekenhuis en we komen daarna terug met een baby’.