Januari 2020 Baby

@Mammiesammie: bij mij voelt de bij helemaal hard en zwaar aan en is heel ongemakkelijk gevoel. Kan me dan ook niet goed bewegen. 
@ ons eerste kindje: gelukkig dat je vader zich relatief gezien goed voelt. Hopen dat het zo blijft... in ieder geval zo lang mogelijk. 

@mammiesammie thanks voor de tip, helaas zal ik dan de hele nacht last hebben van de banaan of pindakaas want maagzuur en een brok in mn keel is ook vaak een probleem 's nachts?
Harde buik is idd het samentrekken van je buik. Maar moet eigenlijk geen pijn doen. Het voelt dan gewoon letterlijk heel hard aan. Heb nu helaas wel meer harde buiken icm dat hij tegen mn ribben aan zit. Dat doet dan wel weer pijn..
@onseerstekindje lastig om je vader zo te zien. Hebben jullie wel het idee dat de chemo iets doet?
@mamamia kan je er binnenkort nog naar toe? 

@mamamia Hé bah! Wat vervelend van je katje! Zou ze gewoon even bellen, neem aan dat het niet de eerste keer is dat ze die vraag krijgen.
@onseerstekindje Heb de hele middag met m’n voeten omhoog gezeten en toen zijn ze zodanig geslonken dat ik m’n schoenen aan kon. Sneakers doe ik liever niet aan op t moment, zitten echt niet lekker meer.. Heb gewoon m’n schoenen niet meer uitgedaan sinds vanmiddag ?
@mammiesammie Inderdaad een hard gevoel, beetje alsof je hele buik opgeblazen is. Ik heb ook wel eens oefenweeën gehad en dan voelt het meer als een soort golven of samentrekkingen van je spieren.
Ik had vandaag weer eens controle bij m’n eigen VK. Voelde heerlijk vertrouwd! Alles was goed en de baby was half ingedaald. Toen ik net nog even bij m’n ouders zat voelde ik ineens n steek bij m’n schaambeen en was de baby ineens heel druk. Toen ik ging staan kon m’n vader gewoon zien dat de baby ineens veel lager ligt. Denk dat hij nu helemaal ingedaald is ? Het voelt ook ineens zo vrij aan de bovenkant van m’n buik. Echt heerlijk!

Hier ook kerst overleefd maar inmiddels sinds vanmorgen (27/12) een zoon, Pim, rijker ?. Tweede kerstdag veel gerommel, gezeur en pijn in m'n buik en 's avonds kwamen de weeën steeds krachtiger. Was een fijne thuisbevalling en heel relaxed. Zijn super blij en verliefd op ons mooie mannetje. Vannacht onze 1e 'nacht' samen dus dat zal weinig/slecht slapen worden denk ik. En niet geheel onbelangrijk, de jeuk is al echt stukken minder, wat een opluchting! 

Terug
Bovenaan