Januari 2020 Baby

Calathea gefeliciteerd!! ? Wat fijn dat alles zo goed is gegaan! En wat heerlijk dat de jeuk al zo veel minder is!
Geniet van jullie mooie gezinnetje!!!?

@Sharon: wat grappig dat je het zo duidelijk voelde en zag. Ik weet echt niet wat ik voel haha. Kan niets meer duidelijk thuisbrengen.  Fijn dat je weer even bij je eigen VK kon gaan. Lijkt me ook een geruststellend gevoel. 

Goedenavond dames,
Ik lees al een poosje mee. Spannend word het nu allemaal voor jullie.
@ons eerste kindje. Heel veel sterkte met je vader. Hopelijk komt de baby bijna en dat je vader het ook nog mag meemaken.
Ik ben zelf heel begin Feb uitgerekend vandaar ook de naam, maar dacht het zou zomaar ook Januari kunnen worden en wil me dus graag bij jullie aansluiten.
@Calathea van harte gefeliciteerd met jullie kleine. Toch nog Dec en 2019.

Thnx voor alle felicitaties,  voelt zo bijzonder om weer moeder te worden van zo'n lief kleintje. 

@Babyfeb: ja zo zie je meer, maanden ga je uit van 2020 en dan wordt het toch nog 2019. Deze kleine man was er in ieder geval helemaal klaar voor. 

We zijn lekker aan het genieten en ik herstel goed en snel van de bevalling. Spannend voor jullie hoor, ik lees hier en daar toch wel wat voorbereidingen en tekenen dat de kleintjes zich aan het klaarmaken zijn. 

Gefeliciteerd Calathea!!!
Ik ben er haast zeker van dat ik vanmorgen mijn slijmprop verloren ben. Sinds vanmiddag wat menstruatie achtige krampen en lage rugpijn. Ben officieel 4 Jan uitgerekend. Ben benieuwd of er vanavond nog iets gaat gebeuren! 

Terug
Bovenaan