@mama mia heb je nu ook meer of mindet last van je darmen tijdens de zwangerschap? Ik heb normaal niet heel veel problemen, maar moet nu echt opletten dat ik niet verstopt raak.
Nee nog niet, maar dat ga ik nu wel vragen. Ben er wel een beetje klaar mee? Het wordt wel steeds goed opgelost maar moet nu voor de 3e x terug.
@mammasammie hihi ook heel herkenbaar. Dan heb je sowieso al meer luiers verschoond dan ik. Maar ik laat dat helemaal op me af komen. de kraamzorg gaat daar gewoon heel goed bij helpen? Heb ook aangegeven dat ik best onzeker ben daarin en geen enkele ervaring heb met baby's. Maar iedereen zegt ook je hebt dat moeder instinct in je zitten en dat werkt ook meteen.
Gaande weg kom je vanzelf achter wat handig is qua indelingen van kasten, commode enz. Wij hebben nu alle babyspullen in de commode liggen, maar heb de flessen van de week schoongemaakt en toen dacht ik dat is helemaal niet handig boven, want hij krijgt veel voeding beneden. Dus nu hebben we beneden keukenkastje opgeruimd en daar komen de flessen.
Herken je gevoel van onzekerheid, maar laat het ook lekker over je heen komen?