Ha meiden! Ja ik werd vandaag gebeld door de gynaecoloog, waar ze blijkbaar een face to face afspraak mee gepland hadden.. maarja het was dus telefonisch, maar ze was heel aardig. Gaf eigenlijk gelijk het nieuws dat ik voor kerst ingepland mag worden (exacte datum horen jullie tzt🙂). Schoot gelijk in tranen, mag ook morgen even kennismaken met gynaecoloog die de ks gaat doen en ze nemen het mee dat ik een nare ervaring heb gehad. Ben erg opgelucht en blij dat het toch is overgekomen uiteindelijk en ook zo is opgepakt. Ik was echt beetje bang dat ik soort van streng toegesproken zou worden hoe ik t in m'n hoofd haalde eisen te stellen, maar was niet waar gelukkig!
Het dichtgaan van kdv was ik wel verbaasd over namelijk, omdat vorige keer toen dat open ging de besmettingen niet opliepen. Wij hebben beiden een vitaal beroep dus kunnen hem wel brengen, maar in de fase met afscheid nemen en starten bij een nieuw kdv op 6 januari is het wel heftig voor hem. Heftig voor de meiden hier die geen opvang hebben zo in de laatste weken!!
In het ziekenhuis was me al verteld dat m'n zoontje niet langs mag komen.. ze waren blijkbaar al erg streng. Morgen controle dus ga het dan eens navragen hoe het precies allemaal zit. M'n zoontje had gister koorts dus ging wel slapen met het idee, wat als ik nu ga bevallen? Hij kan eigenlijk nergens heen dan en wij zaten ook in quarantaine.. maar gelukkig was hij vandaag koortsvrij en lekker stout dus ik geloof dat hij weer wat beter is ? onze klusplannen vielen wel in het water.. hebben nu een half geverfde babykamer.. en een strakke deadline! Maar komt vast goed, zin om de kleine te zien ?