Januari 2021 ♥️ 2.0

Sn  dan slaap je indd opzich goed maar door je zoontje dan toch meer onderbroken en kortere nachten. Wat sneu dat hij bronchitis heeft!  Knap hoor hoe jullie het allemaal doen met een klein kindje erbij, ik vind het zonder al best zwaar eegen die laatste loodjes.

Tulipaa wat fijn dat je msn zn test negatief was! Het alleen allemaal moeten doen is helemaal intensief! 

Wat een pittige tijden met zieke kindjes en een partner die ook nog op corona getest is. Hopelijk komen er snel betere tijden aan voor jullie. 
Net controle gehad, die was goed. Ze groeit iets harder dan gemiddeld maar ligt inmiddels met haar hoofdje naar beneden. Verder was alles goed. Heb as woensdag nog de liggingsecho. Zin in! Al moet ik wel alleen voor de eerste keer, dus hopelijk geen bijzonderheden.
Slapen gaat echt zo slecht op het moment, blergh lig voor mijn gevoel van de 8 uur dat ik op bed lig 4 uur te draaien omdat ik niet meer lekker lig. 

Hey Dames,

Even wat afwezig geweest hier op het forum. Wat vervelend al de zieke kindjes. Dat is echt pittig. Onze meid is ook verkouden maar opzich heeft ze er niet veel last van.
Ik ben er wel echt klaar mee met heel de zwangerschap. Veel last van mijn maag en de pijn aan mijn bekken wordt er niet beter op.
De kleine ligt erg laag in m’n bekken. Op de echo is het gezichtje van de kleine al bijna niet meer te zien.
Zoo benieuwd wanneer hij zich meldt.
Voor de dames met geplande keizersnede succes volgende week en geniet lekker van jullie kindje als hij/zij er is.

Ik ben ook zo jaloers op die goed slapende verhalen ? ik lig ook minstens 2-3 uur wakker in de nacht en sochtends roept Mm dochter ook gewoon weer op tijd. 

Ik sta nu een flinke pan spaghetti saus te maken, makkelijk in te vriezen en komt altijd van pas. Verder vries ik nog wat groente quiche’s in en weet ik van de vorige keer dat ik ook op m’n moeders kook kunsten kan rekenen.... Dus komt helemaal goed. 

En Idd een tip voor meiden met vriendinnen die net bevallen zijn: eten meenemen doet het altijd goed! 

Ik heb vanmiddag ook weer een controle :) 

Iedereen gaat echt de laatste fase in nu, bizar hoe snel het eigenlijk gegaan is. 

Hebben jullie ook oefenween? Ik heb dat vanacht gehad en heb nu stiekem de hoop dat t snel komt, maar ik weet t... tzegt niks? 

Wat voor verschijnselen hadden jullie voor de eerste bevalling? Soort van voortekenen gehad?

Ik had toen oefen weeën rond de 37 weken, maar met 40.5 bevallen helaas.. was zo ongeduldig uiteindelijk en er idd klaar mee qua fysiek ongemak en niet goed meer slapen. Heb met 40.3 een sessie voetreflextherapie gehad om wat ontsluiting op te wekken zodat ze konden strippen, dat was wel effectief. Met 40.4 gestript en toen om 0.00u in de nacht begon alles tegelijk haha. Slijmprop, vliezen breken en weeën (weeënstorm) dus was gelijk van 0 naar 100 haha. Manlief heeft zich daarna rot verveeld in het ziekenhuis want hij dacht dat hij nog wel rustig een tas kon pakken als de bevalling zou beginnen haha dus hij had wel z'n basics maar niet een iPad en oplader en dat soort dingen. Ik lag urenlang aan een ruggenprik te spacen dus hij had weinig te doen ? 

Haha SN ik moet een beetje lachen om jouw verhaal. Ik lag daar te spacen.
Ik heb dus geen idee, vorige keer bij 36,5 week ingeleid. Ben zo benieuwd hoe het nu gaat starten. Dus leuk om jullie verhalen zo te lezen.
Wat goed trouwens dat jullie je al aan het voorbereiden zijn met dingen in de vriezer. Ik heb helaas vaak niet meer genoeg kracht om überhaupt te koken (of ik heb de kracht wel maar dan te veel last), dus alles wat ik nu kan doen is mooi meegenomen, maar ook wel voor nu. Dus hier geen dingen in de vriezer.. Hopelijk is het tzt als ik ga bevallen wat rustiger met corona en kunnen we wat makkelijker naar de supermarkt (ofja, we..  Dat zal mijn man worden). 
Jennifer en Marieke, volgens mij hebben jullie ook behoorlijke klachten als ik mij niet vergis. Hebben jullie al gedacht aan alternatieve geneeswijze om op 'natuurlijke wijze' de bevalling te bespoedigen? Helaas zijn ze nu dicht, maar homeopathie biedt het vaak online aan. Ik denk eigenlijk wel dat ik dat wil gaan proberen. 

Terug
Bovenaan