Januari 2021 ♥️ 2.0

Ja het is me allemaal wat... Advies is voornamelijk bedrust. Ik mag zelf op een dag even de hond in de tuin laten, me douchen en thuis even wat rondlopen en koken maar daar houdt het dan ook bij op. Maarja wat is het moeilijk om te weten waar je nu goed aan doet. Ben zo benieuwd wanneer hij zich gaat melden..

Ik heb gelukkig geen last van striae! Dat scheelt dan wel weer haha! Ik smeer al mijn hele zwangerschap de striae-creme van de kruidvat, ruikt heerlijk!

Nisa welkom!
Bellabori wat heftig zeg! Het zijn voor jou ook lange dagen zo denk ik! Duimen dat je kleintje nog even blijft zitten!
Houd op over striae... Mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van, maar de afgelopen twee weken is het er ineens aan alle kanten ingeschoten... Ik troost me maar met de gedachte dat ik de tijd van naveltruitjes sowieso al achter me had liggen....

Welkom Nissaatje, je staat erbij!
BellaBora wat een spannende tijd maak je door zeg! Opeens helemaal niks meer mogen lijkt me idd heel heftig en spannend of alles goed blijft gaan..
Hier een paar drukke oververmoeide dagen met alles klaar maken. Last van m'n perfectionisme dat ik alles tot in de puntjes voorbereid wil hebben en veel moeite met het idee dat ik straks na de keizersnede niks kan. Dus die vriezer moet vol, alles maar dan ook alles moet gewassen zijn, m'n zoontje moet het leukste speelgoed en de lekkerste fruithapjes etc.. en ondertussen moet het mooiste lakentje op het wiegje (en die kan ik dus niet vinden aaahggr?!) Gisteravond leverde de Jumbo de helft van onze bestelling met boodschappen en heb ik er oprecht heel hard om gehuild. Klantenservice mega onaardig en zou het geld terug storten, kon verder niks doen en vond alsnog dat ze daarmee goede service leverde ?.. Zo'n dag dus.. hormonen, nesteldrang en spanning voor de keizersnede.. niet best. Snel slapen en morgen weer een dag zullen we maar zeggen. 
Anoek jij nog kalm en relaxed? Stom van de dames met striae, ik zit nu in de beginfase geloof ik, duimen dat het nog heel even houdt.. naja en inderdaad de naveltruitjes zijn ook niet zo m'n ding Tulipaa dus inderdaad weinig aan de hand ?

Ah klinkt herkenbaar SN! Echt aftellen! En heeeeeel stom van de Jumbo blugh!

Hier gaat het redelijk, ben zo erg aan het aftellen en de laatste dingen afvinken en vergeet soms een beetje rust te pakken! Dat morgen maar weer even wat meer doen?
Heb allerlei to-do-lijstjes en blijf afvinken en herschrijven en word een beetje gek van mezelf hahaha!

Baby begint wel steeds meer te rommelen en ook flink pijn te doen qua oefenweeën en opeens heel druk en dan weer heel rustig. Darmen worden onrustig, alles doet pijn, veel hormonen en tranen Lichaam is er ook wel klaar mee geloof ik! Wat ik al zei: aftellen tot de maxxxxx hahaha

Anoek en SN, voor jullie echt een klokje wat je hoort tikken lijkt me, snap helemaal dat je alles nu perfect wilt hebben en dat t zin pas gerust is wanneer alke doelen zijn behaald en doorgestreept. 
Ik moest en zou een vriezer hebben, want iedereen hier goede tips over invriezen van maaltijden. Mijn man zag dat niet zo zitten, althans, vond t niet zo nodig. Maar ik heb doorgezet hoor, exemplaar staat inmiddels al in de keuken en morgen ga ik koken,koken,koken, ook al zal het zittend zijn.  Nesteldrang all over dus..   hier nog geen striae maar ik vrees er wel wat voor.  Hele dag voorween en hele harde buik.... zou het dan een voorteken zijn?  Ik kan echt niet meer wachten... ben zo benieuwd. 

Oke zetm op dames! Echt de laatste loodjes, you can do it! 

Hahaha Doutzen wat goed zeg! Lekker die vriezer volstouwen morgen!

Ook al zo onrustig bij jou, zo spannend! Het kan gewoon elk moment gebeuren!!! Ik wens jou en ook de andere dames ook heel veel succes en geluk en alle goeds toe bij de bevalling! Kom maar doorrrrr met die baby's!!

Oh gelukkig is het herkenbaar! Zit mezelf ook helemaal schuldig te voelen dat ik gestresst ben richting de kleine die natuurlijk mee stresst vanbinnen, wat kun je jezelf lekker gek maken zo! Ik lig alweer sinds 4u naar t plafond te koekeloeren trouwens.. zoontje slaapt weer lekker door en is z'n nieuwe kamertje gewend, maar mama is wakker helaas? 
Heb Jumbo filiaal in de buurt gebeld over wat er was gebeurd, dat ik een keizersnede krijg en m'n man niet nu een drukke supermarkt in kan en toen mocht hij een tas met de gemiste boodschappen komen halen. Dus landelijk is het ruk, maar dit was dan weer fijn.
Haha die vriezer ikbendoutzen, wij hebben idd ook net een nieuwe en dan een grote met lades in de berging. Ook voor het vers vlees voor de hond (uiteraard ook ruime voorraad) maar verder zit hij wel aardig vol momenteel. Kippensoep met worstenbroodjes, pastasaus, kip/artisjok, Indiase viscurry en vandaag nog een soort tomatencurry maken. Verder wat fruit, biefstuk, witbrood, viennetta ijstaart voor als ik toch nog een tweede kerstdag thuis zou zijn, naja we komen niet om haha. Kast met doekjes en schoonmaakspullen helemaal netjes voor de kraamzorg. Ik vergeet soms dat ik een man heb die goed kan koken, een super papa is en best de kraamzorg kan helpen als ze iets niet kan vinden haha. Ik hoop dat jij ook niet lang meer hoeft te wachten ikbendoutzen! Je voortekenen zijn best gunstig maar er is ook weinig te voorspellen helaas. Ik duim voor jullie! Ook de dames die nog een maand te gaan hebben?

Terug
Bovenaan