Oh gelukkig is het herkenbaar! Zit mezelf ook helemaal schuldig te voelen dat ik gestresst ben richting de kleine die natuurlijk mee stresst vanbinnen, wat kun je jezelf lekker gek maken zo! Ik lig alweer sinds 4u naar t plafond te koekeloeren trouwens.. zoontje slaapt weer lekker door en is z'n nieuwe kamertje gewend, maar mama is wakker helaas?
Heb Jumbo filiaal in de buurt gebeld over wat er was gebeurd, dat ik een keizersnede krijg en m'n man niet nu een drukke supermarkt in kan en toen mocht hij een tas met de gemiste boodschappen komen halen. Dus landelijk is het ruk, maar dit was dan weer fijn.
Haha die vriezer ikbendoutzen, wij hebben idd ook net een nieuwe en dan een grote met lades in de berging. Ook voor het vers vlees voor de hond (uiteraard ook ruime voorraad) maar verder zit hij wel aardig vol momenteel. Kippensoep met worstenbroodjes, pastasaus, kip/artisjok, Indiase viscurry en vandaag nog een soort tomatencurry maken. Verder wat fruit, biefstuk, witbrood, viennetta ijstaart voor als ik toch nog een tweede kerstdag thuis zou zijn, naja we komen niet om haha. Kast met doekjes en schoonmaakspullen helemaal netjes voor de kraamzorg. Ik vergeet soms dat ik een man heb die goed kan koken, een super papa is en best de kraamzorg kan helpen als ze iets niet kan vinden haha. Ik hoop dat jij ook niet lang meer hoeft te wachten ikbendoutzen! Je voortekenen zijn best gunstig maar er is ook weinig te voorspellen helaas. Ik duim voor jullie! Ook de dames die nog een maand te gaan hebben?