Anoek voor jouw hetzelfde gewenst! Ben ook heel benieuwd naar de ervaring metn keizersnede, het zit er gewoon echt aan te komen voor jou! Veel succes en sterkte en hoop dat je heel binnenkort volop kunt genieten van jullie kleine wonder!
SN haha ja heel herkenbaar allemaal, voor jou extra lijkt me nu je je "deadline" hebt. Wat fijn dar je man nog de boodschappen mocht ophalen. En inderdaad het loopt vaak ook wel weer en loslaten voor nu is dan ook weer een ding, het loopt vast los. Ik doe vrolijk met jouw plafondstaren mee sinds drie kwartier. Alvast even oefenen
wens ook jou superveel succes en sterkte em hoop dat jullie heel binnenkort jullie tweede kindje eindeijk mogen knuffelen. En ben heel benieuwd naar je ervaring!
SN haha ja heel herkenbaar allemaal, voor jou extra lijkt me nu je je "deadline" hebt. Wat fijn dar je man nog de boodschappen mocht ophalen. En inderdaad het loopt vaak ook wel weer en loslaten voor nu is dan ook weer een ding, het loopt vast los. Ik doe vrolijk met jouw plafondstaren mee sinds drie kwartier. Alvast even oefenen