Januari 2021 ♥️ 2.0

Anoek voor jouw hetzelfde gewenst! Ben ook heel benieuwd naar de ervaring metn keizersnede, het zit er gewoon echt aan te komen voor jou! Veel succes en sterkte en hoop dat je heel binnenkort volop kunt genieten van jullie kleine wonder! 

SN haha ja heel herkenbaar allemaal, voor jou extra lijkt me nu je je "deadline" hebt.  Wat fijn dar je man nog de boodschappen mocht ophalen.  En inderdaad het loopt vaak ook wel weer en loslaten voor nu is dan ook weer een ding, het loopt vast los. Ik doe vrolijk met jouw plafondstaren mee sinds drie kwartier. Alvast even oefenen;) wens ook jou superveel succes en sterkte em hoop dat jullie heel binnenkort jullie tweede kindje eindeijk mogen knuffelen. En ben heel benieuwd naar je ervaring! 

Succes en sterkte met de laatste dingen regelen SN en Anouk. En wat kan het dan tegen zitten als je het net denkt goed geregeld te hebben. Niet tof. Hopelijk kun je erover een paar weken om lachen. En sowieso inderdaad succes met de keizersnede, hopelijk een mooie ervaring en daarna een goed herstel en veel knuffelen met de kleine! 
Als ik het hoor dan valt de nesteldrang hier nog wel mee, al dacht ik zelf al dat ik er last van had. Haha.
Slecht slapen, ik kan er inmiddels een boek over schrijven voor mijn gevoel. 2 of 3 keer plassen en vind dan je slaap nog maar eens. Probeer je stil te doen om je man niet wakker maken, slaap je helemaal niet. Hebben jullie mannen er last van? 

CvdLb dat scheelt weer haha dat je er achter komt dat het wel meevalt met jouw nesteldrang ?
M'n man had er niet heel veel last van, maar sinds het bed op klossen staat wel. Wat een irritante dingen zijn dat toch ook.. ga als een soort polsstok hoogspringer het bed in, nu de co sleeper er ook staat is het helemaal gymnastiek ?? Achjaaa de laatste loodjes! En idd maar een beetje om mezelf blijven lachen ?

Oohja haha die van ons staat nog op eigen hoogte. Dat moeten we nog regelen, al heb ik die taak gedelegeerd aan mijn man. Dus ben benieuwd wanneer hij dat gaat doen.

Anoek en SN succes met de laatste dingen regelen en pak nog even wat tijd voor jezelf als het lukt! Ik ga momenteel iedere dag even in bad, na de bevalling mag dat ff niet meer dus ik neem het er nu maar van haha.
Heerlijk ook die nesteldrang en die discussie over die vriezer, kan met dat helemaal voorstellen! Ik had vorige keer zoiets met een verjaardagskalender. Die hadden wij niet en moest en zou er komen, compleet ingevuld en wel met alle familie, vrienden etc. Achteraf ook heel erg om moeten lachen. Zo'n vriezer is wel een stuk nuttiger dan die kalender haha.
Worstenbroodjes is ook een goed, die ga ik ook nog ff halen!
Ik heb momenteel juist weer het idee dat het nog wel ff kan gaan duren. Donderdag heb ik nog een fotoshoot (die is al twee keer verzet door ziekte van de fotograaf en daarna had mijn dochter twee ontstoken ogen...). Eigenlijk is ze dicht, maar gelukkig maakt ze voor ons een uitzondering omdat we niet uit kunnen stellen. Ik hoop dus dat ik de baby iig tot na die fotoshoot nog even binnenboord kan houden haha.
Afgelopen week hebben we ook nog een gipsbuik gemaakt, ook fijn dat dat weer van het lijstje af is ?

Haha ik deed vannacht ook mee met plafond staren. Ik probeer die tijd dan nog een beetje nuttig te gebruiken dus heb nieuwe kruiken besteld en een draagzak gekocht. Eigenlijk beter voor onze bankrekening als ik doorslaap ?. Mijn vriend wordt niet eens wakker van een kanon dus mijn nachtelijke tripjes naar het toilet zijn voor hem geen probleem. Ik ga soms wel richting de bank als ik echt niet meer kan slapen want ik kan dan ook gewoon niet meer lekker liggen. Vaak val ik dan toch nog wel even in slaap gelukkig.

We gaan dit weekend de co-sleeper uit de schuur halen en echt de laatste dingen doen in huis. Ik heb nog niet zo’n nesteldrang maar kan ook komen omdat we net zijn verhuisd. Alles is dus nog “goed”. Ik ga wel kijken of iemand ons kan helpen met het schoonmaken van de keuken, toilet en badkamer. Dat dit echt even goed grondig gebeurt begin januari, lijkt me een prettig idee. Verder aan het kijken naar een bakfiets (we hebben 1 auto en mijn vriend werkt ochtenden/avonden). Iemand nog een tip? Er zijn zoveel soorten tegenwoordig!

Onwijs spannend Anouk en SN! Ik vind het zo onwerkelijk dat jullie gewoon met kerst al een baby hebben! Hoop dat jullie een mooie keizersnede bevalling hebben met een goed herstel en daarna heerlijk kunnen gaan genieten.

@Zwaantje: hoe is het bij jullie? Hebben jullie al een indicatie wanneer Max mee naar huis mag?

Haha Tulipaa om die kalender kan ik ook hard lachen ja? Wat hormonen toch allemaal met ons doen ? Wij zijn nu lijstjes etc aan het ophangen in de babykamer, laatste accessoires dus en dan kamertje poetsen en kast inruimen.. we komen in de buurt!
Wij hebben geen bakfiets maar een fietskar. We wonen redelijk bosrijk en mijn man fietst en hardloopt heel graag en dat kan ook met die kar. Ik vind het ideaal, kindjes zitten waterdicht, m'n zoontje valt er altijd in in slaap en je kunt met een soort hangmatje ook al een kleine baby erin vervoeren. We hebben de Thule Cab2 incl joggingkit en infant sling. Kan dus ook achter de racefiets bijvoorbeeld. Hij is wat minder lomp en groot dan een bakfiets en je kunt hem na loskoppelen van de fiets gebruiken als wandelwagen (breedte is ongeveer een rolstoel dus kan door normale deuren en dus oa mee in de trein). In de zomer dus ook erg handig als je naar een waterplas in de buurt gaat, dit mag mee het terrein op dus kun je lekker volstouwen met zwemspullen en koelbox. Wie weet ook nog een leuke optie ipv bakfiets, ligt maar net een beetje waar je woont en wat je ermee wil. Van vriendinnen weet ik dat je qua bakfiets wel het liefst een electrische hebt omdat het best zwaar trapt anders.
Hier wordt idd ook in de nacht geshopt haha! Vannacht alleen een paar pantoffeltjes voor de oudste dus de bankrekening kwam er goed mee weg!

Hoe gaat t met iedereen?  
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van de dames die al een kleintje hebben, hoe vonden jullie de kraamtijd?  Ik lees zoveel negatieve verhalen dat t me ergens een beetje beangstigd,  stuwing, hechtingen niet kunnen plassen, ontstekingen kloven... het klinkt beetje alsof het ellende is ipv mooie periode. 

Terug
Bovenaan