Januari 2021 ♥️ 2.0

Het betekent onder andere 'parel' ?
Oh en een tip: stop een stekkerblok/verlengkabel in je bevaltas! Ik heb er nu al veel nut van want er wordt druk geappt en de batterij gaat hard (en vanuit je bed is geen stopcontact dichtbij).

Sn super gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, wat heerlijk dat je al zo geniet! Hoop op een heel fijne kraamtijd en dat je vooral maar heel erg mag genieten! 

Bedankt voor jullie ervaringen, lees toch wel weer diezelfde dingen terug waar ik wat tegenop kijk. Maar het zal het vast dubbel en dwars waard zijn en ik zal maar proberen per dag te bekijken.  Heb hoe dan ook heel erg veel zin om mijn kleine vast te houden. 

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter SN! Wat fijn zo lekker vroeg in de ochtend en dat ze meteen goed dronk. Heerlijk genieten nu en hopelijk mogen jullie snel naar huis!

Dank dank! Ikbendoutzen het enige wat ik je als advies kan geven is verwacht niks van jezelf. Dus geen visite entertainen of de perfecte mama zijn, dat helpt enorm. Ik heb overigens de stuwing helemaal niet zo erg gevonden, die dag en nacht kwam m'n zoontje elke 2 uur drinken en hielp me er letterlijk zo doorheen. Zo heeft iedereen weer net z'n eigen dingen die lastiger of beter gaan. Maar vergis je niet in de kraamhulp, die helpen je er ook enorm doorheen (en als je dat niet hebt, gewoon een andere vragen). En ik merk nu ook weer hoe high je wordt van de hormonen (en morfine nu haha) waardoor de natuur je ook door veel dingen heen helpt. Ik ben alleen maar verliefd momenteel, terwijl het echt niet pijnloos is nu natuurlijk. Komt goed! 

SN  wat lief je reactie, heb ik wel wat aan, ga ik in mn oren knopen.  Wauw wat fijn dat je zo verliefd bent. Hoe was jullie eerste nachtje? En weet je al wanneer jullie naar huis mogen? 

Ben ook heel benieuwd naar Anoek nu.

Ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het met Anoek is! De eerste nacht was best prima. We liggen op de kraamafdeling dus eigenlijk lopen dag en nacht een beetje in elkaar over. Het draait vooral om voeden (deels kolven en deels bv nu en ze moest een beetje bijgevoed worden en in de couveuse vanwege te laag glucose gehalte). Net voor t eerst gaan staan naast bed, viel nog niet mee haha. Waarschijnlijk morgen naar huis en anders overmorgen. Andere mama's (in spé) ook succes komende tijd!

Terug
Bovenaan