Januari 2021 ♥️ 2.0

GebruikerSN en Anouk; gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes. Wat een mooi kerstcadeau!♡
Met Max gaat het goed. Hij heeft geen ademondersteuning meer nodig, weegt nu ruim 2900 gram en is +/- 45 cm.
Volgende week is hij alweer tien weken oud (37+2). Er is nog geen datum wanneer Max naar huis mag, maar we gaan uit van op/rond de uitgerekende datum (17 jan.)
Max zou 2.5 week geleden overgeplaatst worden naar het derde ziekenhuis, maar die zitten tot op de dag van vandaag vol. Ondertussen vind ik het ook wel prima en zie ik nog een rit met de ambulance voor hem niet meer zo zitten. Ik heb geen zin in het risico op weer een terugval.
Zodra Max van de hartmonitor af kan, mag hij met sonde naar huis voor de restjes voeding. Hij drinkt zijn flessen nog niet allemaal leeg, maar dit past bij prematuren.
We zijn echt aan het aftellen! Ben het ziekenhuisleven zo zat.
Succes dames die nog moeten bevallen. Denk aan jullie!

Oh ik snap dat je snakt naar het einde van de ziekenhuis tijd, ik was er met 2 dagen al klaar mee.. wat een kracht moeten jullie opbrengen! En wat is Max een kanjer dat hij met zo'n geboortetermijn het toch al zo goed doet. Snap dat je nu niet weer over wil plaatsen nee, straks gewoon lekker naar huis hierna. Ik duim dat hij vooruit blijft gaan! Houd vol meid!

SN, fijn dat je thuis bent en nu lekker van elkaar kan genieten. Ben zo benieuwd hoe mijn zoontje reageert op zijn zusje straks. Hoe oud is jouw zoontje nu?
Zwaantje, wat schrijf je toch krachtig over een mooie maar zware periode. Zo te horen is Max net zo'n bikkel als zijn moeder ?

[quote quote=10387998]SN, fijn dat je thuis bent en nu lekker van elkaar kan genieten. Ben zo benieuwd hoe mijn zoontje reageert op zijn zusje straks. Hoe oud is jouw zoontje nu? Zwaantje, wat schrijf je toch krachtig over een mooie maar zware periode. Zo te horen is Max net zo’n bikkel als zijn moeder ?[/quote]
Mijn zoontje wordt in januari 2. Hij had net voor het naar bed gaan wel even een flinke peuterbui, maar dat hadden we wel verwacht. Hij ging enorm grenzen testen. Een dikke knuffel van papa en een extra boekje lezen hielpen en hij ging goed slapen. Net een biefstukje gegeten en nu klaarmaken om te slapen. Ben benieuwd naar onze eerste nacht thuis met het gezin! Kijken welk kind het vaakst komt haha

Hoera voor bikkel Max! Aftellen en dan lekker thuis verder kroelen, you can do it Zwaantje!

Fijn dat jullie weer thuis zijn SN, hoe gaat het?

Wij zijn sinds vanmiddag weer thuis, dat is echt heel fijn maar ook wel pittig haha! Jens was een beetje overprikkeld vandaag, dus daarom extra veel buidelen en knuffelen. De borstvoeding komt steeds meer op gang, is wel nog flink pittig en we hebben nu een strakke routine van aanleggen, kolven en bijvoeden en het gaat steeds beter! Fysiek gaat het met mij boven verwachting goed, Ik lig heel veel in bed, maar heb niet echt last van de wond en kan me goed bewegen. Als ik er dan even uit ben, dan ben ik ook best wel mobiel. Ik hoop dat het zo blijft gaan!

Hoe is het met de andere dames? Rommelt er al meer? Ben zo benieuwd!

Gefeliciteerd dames met jullie wondertje! Hopelijk heeft iedereen een beetje een leuke kerst gehad ondanks de corona...

Ben voor de 2e keer opgenomen geweest vanwege een scheurtje in de vliezen, ik verlies afentow vruchtwater maar nog geen rede om de bevalling door te zetten. 8 Jan (37weken) wordt ik zoiezo ivm infectie en veel lichamelijke klachten ingeleid.. ben wel benieuwd hoe dat gaat zeg. Moet nu elke dag aan de ctg om de kleine man goed in de gaten te houden maarja zeker beter als dat ik in het ziekenhuis moet blijven. Afentoe heb ik zo'n krampen dat ik denk boh nu gaat het beginnen! Maar niet heus.. agja we zijn al 35+2 dus zijn weer 2 weken verder.

Hoe vergaan bij jullie de laatste loodjes? Ben zo benieuwd! Groetjes!

Wat fijn dat het goed gaat met alle drie de kleintjes en de mama's! Bellabori, wat balen maar aan de andere kant wel super fijn dat het weer twee weken verder bent inmiddels!
Wij hebben een goede kerst gehad. Mijn dochter is deze week eindelijk weer zich zelf na een maand ziek zijn en ellende met doorkomende kiezen en mijn vriend is sinds donderdag vrij voor anderhalve week dus we kunnen lekker even bijtanken nu, heerlijk! 

Ik ben wel heel blij dat ik madame nog netjes binnen heb zitten en dat ze niet met kerst is geboren ? We hebben de 24e ook nog een fotoshoot gedaan die al twee keer was uitgesteld dus ook dat was wel een soort van geruststelling dat dat nu is afgevinkt haha. Mijn vriend is nu bezig aan het geboortebord en ik ga zo de enveloppen alvast bestellen zodat ik die hopelijk deze week nog kan schrijven. En dan zijn we eigenlijk wel klaar met alle klusjes!

Wat fijn tulipaa dat jullie dochtertje beter is en dat jullie nu samen even kunnen bijtanken! Zullen jullie even nodig hebben samen! Geniet er van!

Terug
Bovenaan