Januari 2021 ♥️ 2.0

Jaa de eerste dagen is het zo genieten en tegelijkertijd overleven tussen verschonen en voeden. Goed om te horen dat het best oké gaat. Is je zoontje al langs geweest? Of mag dat niet in het ziekenhuis? 
Fijne feestdagen dames. Ondanks alle ongemakken van onze zware lijf en de corona maatregelen hoop ik toch dat jullie allemaal kunnen genieten. Enjoy. 

Hallo allemaal hier ben ik dan hihi!
SN van harte gefeliciteerd met jullie Magali en wat fijn om te lezen dat de eerste nacht goed is gegaan!

Hier is vanochtend om 8:57 uur ons kerstwonder Jens geboren! Alles gaat goed met ons alle drie en we zijn heerlijk aan het genieten!?? De operatie ging goed, iedereen was heel lief en deed alles stap voor stap. Op de uitslaapkamer ging ik niet helemaal lekker, maar toen ging Jens lekker bij zijn vader liggen en kon ik even bijkomen. De borstvoeding komt langzaam op gang, we moeten het elkaar leren. Maar we zijn vooral enorm in de wolken en dit is een kerst om nooit te vergeten!

Merry christmas allemaal!

Goed nieuws Anoek, gefeliciteerd met jullie kerstkindje!! Goed gedaan meid! 
Hier gaat alles goed. Fysiek wel pijn natuurlijk maar ik kon al lopen en douchen dus ik mag morgenochtend alweer naar huis, heel blij mee! M'n zoontje mag niet hier komen helaas, dus vandaar dat ik ook heel graag naar huis wil. Vannacht slaapt er helaas ook een andere dame op deze kamer dus kunnen partners ook niet blijven. M'n man gaat dus thuis nog even een ondoorbroken nacht maken, misschien ook wel handig voor de komende tijd. Vind het overigens voor die andere dame denk ik erger dan voor mij, want dit is volgens mij haar eerste nacht hier en niet haar tweede. Dan heb je je partner wel graag bij je! 
Jens is trouwens een leuke naam Anoek!! Ben benieuwd wanneer de volgende baby in de groep zich aan gaat dienen....

Gefeliciteerd Anouk met Jens. Geniet inderdaad van deze bijzondere tijd samen.
En SN, wat heftig zeg. Dan snap ik dat je graag naar huis wil. En misschien is het voor jouw man nog wel even fijn om thuis te slapen zodat hij straks wat meer voor jou kan doen. Slaap je wel met Magali op 1 kamer?

Gefeliciteerd Anoek! Heerlijk genieten nu van jullie kerstkindje ☺️. Jens stond ook op onze namen-shortlist haha! Leuke naam!

Wat fijn dat je lekker naar huis mag SN! En ik snap het helemaal dat je ook weer naar je zoontje wilt. Ben zo benieuwd hoe hij reageert op zijn zusje.

Fijne kerst iedereen!

Ja, we zijn thuis! Wat een kerst om nooit te vergeten. M'n zoontje reageerde heel lief met baby baby en wijzen naar z'n zusje en dook vervolgens op het cadeautje dat hij van de baby had gekregen. Heeft een heel zoet filmpje opgeleverd waar ook de familie van mee kon genieten. Zo blij om thuis te zijn! In t ziekenhuis zijn we echt goed verzorgd (op 1 stomme verpleegkundige in de avonddienst van gisteren na, chagerijnig type oude stempel baby laten huilen 'is goed voor de longen', catheter eruit trekken of de kolf ff wat harder draaien zonder waarschuwing etc) maar niks is zo fijn als je eigen bed. Magali doet het echt voorbeeldig. De borstvoeding loopt inmiddels sinds vanmorgen helemaal goed, ze slaapt goed (vooral lekker in alleen een pamper op mama huid op huid is favoriet dus dat doen we) en ze is tot nu toe een heerlijk tevreden meisje. Fysiek was de rit naar huis en de klim in bed al een hele uitdaging maar gelukkig hoef je om te knuffelen niet veel te doen. Kraamhulp was er al en heeft als motto 'een baby kun je nooit teveel verwennen' dus we zitten op 1 lijn.
Hoop dat het met jou ook goed gaat Anoek! Elke dag een stapje beter, had op dag 1 niet verwacht dat ik gisteravond al zou douchen, maar het ging! En hoop dat de andere dames zich oke voelen met de laatste loodjes. 
Is er al een datum waarop Max mee naar huis mag? 

Terug
Bovenaan