Januari 2021 ♥️ 2.0

Goed bezig Anoek! Fijn dat je weinig pijn hebt! Hier nog best wat pijn en vannacht was het erg zoeken met Magali naar wat ze wilde (drinken of slapen) dus dan steeds van houding wisselen om aan te leggen of juist naast me te leggen voor t slapen was niet fijn. M'n zoontje moest ook in de nacht opeens overgeven dus m'n man moest daar ook nog aan de poets.. we waren gesloopt vanmorgen! Ik toen van 7.30-10.00 samen met Magali geslapen en m'n man heeft nu tijdens het middagslaapje van m'n zoon even geslapen.. en we zijn er wel weer bij. Het is wat zo'n kraamweek!
Dat kolven, bijvoeden en voeden is zeker slopend Anoek! Moest ik in het ziekenhuis ook, omdat de glucose van Magali te laag was. Ben heel blij dat het inmiddels gewoon volledig borstvoeding is, want kolven icm bijvoeden was thuis niet gelukt met m'n zoontje erbij vrees ik. Hoop dat het bij jou ook gaat lukken, sowieso al heel fijn dat je productie hebt! En het is inderdaad echt veel oefenen, ben blij dat ik het al een keer gedaan heb nu, het wordt echt beter in elk geval!

Tulipaa fijn even wat rust! Snap dat het nu wel even fijn is dat ze zich nog niet heeft aangediend ja. Even uitblazen van een maand een ziek kindje. Dank trouwens voor jouw tip van de eieren met spek. Ik eet door de borstvoeding als een bouwvakker dus heb al 2 dagen als lunch boterhammen met eieren en spek gegeten mmmm!

Bella Bori wel fijn dat je al een eind op weg bent maar ik hoop dat je de 36 weken nog mag halen! Veel succes!

Poeh SN dat klinkt als een pittig nachtje! Fijn dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen vandaag. Ik vind het voor die mannen ook pittig hoor zo'n kraamweek en al helemaal als er dan al zo'n kleintje rondloopt. Daar hoor je nooit iemand over, maar voor hem verandert er ook veel en als de kraamhulp er niet is dan dragen ze toch ineens een hoop verantwoordelijkheid!
Haha leuk dat die spek goed smaakt! Ik was daar ook echt dol op toen en op watermeloen! Alleen was het toen bloedheet dus een ander seizoen.

Nou absoluut! Heb ook echt met kraamzorg vandaag afgesproken dat we m'n man even ontlasten op de dag. Heb m verplicht tussen de middag naar bed gestuurd en nu moet hij hardlopen (hij is echt een sporter en heeft dat dus echt nodig). Zelf veel behoefte aan tijd met m'n zoontje dus daar zit ik nu mee voor tiktak op de tv en de kraamzorg heeft Magali in slaap gekregen in de keuken ? Echt highs en lows zo, was vanmorgen nog in tranen omdat ik te weinig tijd met m'n zoontje had en nu weer helemaal in de wolken ? Oh en de stuwing is ook bijna weg... ?? Jij al stuwing Anoek?

Plottwist; Max is gister toch overgeplaatst naar het derde ziekenhuis. Ze hadden eindelijk plek en het voelde bij nader inzien toch wel fijn hem weer dichterbij te hebben. Ik ben nu met +/- 15 min. in het ziekenhuis. Ik kan dus ook wat makkelijker twee keer per dag die kant op. Daarbij kwam dat het meisje, wat de afgelopen vijf weken, naast Max lag gister naar huis mocht. Ik zou dus weer 'alleen' met hem in de hoek van de afdeling zitten en dat voelde wel wat eenzaam op een bepaalde manier.
We zijn gistermiddag heel warm ontvangen in het derde ziekenhuis (boden zelfs hun excuses aan dat het zolang duurde) en ze zijn erg tevreden over Max. 
Vandaag is wel een gekke dag; ik zou nu precies 37 weken zijn en daar stond ik toch wel even bij stil. Hij had vanaf vandaag pas 'echt' geboren mogen worden en a.s. dinsdag is hij gewoon 10 weken oud. 
Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby's zich aandienen! 

Oh wauw zwaantje dat is idd een plottwist! Wel lekker dat hij nu weer wat dichter bij huis ligt! En super dat jullie zo goed ontvangen zijn. Hij komt letterlijk en figuurlijk steeds een stapje dichterbij huis!

Nou inderdaad, weer even snel schakelen voor jullie dus! Maar 15 min van huis is inderdaad alweer beter..gelukkig ook een fijne ontvangst. Snel hopelijk 0 minuten van huis! Bizar knap dat jullie dit al 10 weken zo volhouden! Super dat hij het nog steeds zo goed doet, een sterke jongen is het! ?

GebruikerSN ja het is niet zomaar iets wat er weer op jullie afkomt maar je hebt gelijk er komt toch ook wel wat druk op die mannen in het begin, toch wordt dat ook wel onderschat. Ondanks die up&down momentjes zoveel mogelijk proberen te genieten, die momentjes blijven de komende tijd toch wel lijkt mij, zo zonder slaap en al die hormonen en kwaaltjes.

Wauw zwaantje wat fijn dat Max weer een stapje dichterbij huis is. Nog even volhouden en dan mag hij lekker mee naar huis.

Hier hebben de kerstdagen er toch wel ingehakt. Vandaag heel pijn aan m’n bekken en sinds vannacht ook mega erge druk van onder. Morgen weer de wekelijkse controle bij de vk en ga dan vragen of ze kunnen kijken of er al iets is van ontsluiting. Ik moet zeggen dat ik het niet echt meer lang trek met alle pijntjes. Vooral nu onze dochter niet meer naar de opvang mag is het wel echt zwaar.

Terug
Bovenaan