Januari 2021 ♥️ 2.0

CvdLB ik had geen klachten nee, maar het verschil met mijn ijzerwaardes tijdens de vorige zwangerschap was wel groot (bijna 2,5 punt) en nu zat ik net onder de grens. Ik ben de vorige keer veel bloed verloren en toen eindigde ik met een ijzer van 5,2 geloof ik (was meer dan 35% gezakt). Nu is er opnieuw kans op flink bloedverlies dus het gaat er bij mij vooral om, om een marge op te bouwen.
Doutzen het gaat echt opschieten nu bij jou zeg!
Ik vind het ook pittig hoor met zo'n dreumes, gelukkig ook hier veel hulp van vriend en familie en goddank gaat het slapen weer een stuk beter nu onze dochter ook weer doorslaapt. Ik heb wel vaak last van mijn heup s nachts dus ik lig als een sateetje van de ene op de andere kant te draaien....
Morgen naar de verloskundige en dan duimen dat de eindelijk ingedaald is! Dat zou wel wat rust geven, want nu durf ik eigenlijk niet eens een rondje te gaan wandelen.

Mamavantwee: fijn dat je hulp hebt inderdaad. Ik probeer overdag veel meer te drinken en dan na 19/20 uur echt minimaal of niet. Dan ga ik nog vaak naar het toilet voor ik ga slapen en dan moet ik gemiddeld 'maar' 1 keer naar de wc in de nacht. Haha maar geen garanties soms moet ik toch weer 3 keer. Wellicht kan het je helpen? Doutzen, zwaar lijkt mij dat als je zoveel voorweeën hebt. Hoe zou je deze omschrijven? Succes met niks doen en hopelijk hoef je niet heel lang meer te wachten! Tulipa, klinkt als een bekend verhaal. Hier ook ruim 2 tot 3 liter verloren vorige keer. Mijn hb is zelfs 4.3 geweest, maar ook een bloedtransfusie gehad hiervoor. Eigenlijk was mijn hb dus best goed maar nu toch ineens gezakt. Hopelijk heeft het nog effect de komende weken voor mij. En ben jij goed op tijd gestart! Ben benieuwd naar je controle! En welkom gebruiker! Spannend. Ben benieuwd wanneer je ingeleid wordt? En waarom word je ingeleid? 

Cvdlb slim om tot zeven te drinken! Heb je niet enorme dorst daarna? Ik ben enorm gek op waterijs en water momenteel. Die voorween vallen opzich erg mee hoor, soort kramperig gevoel onderin mn buik, ene keer wat pijnlijker dan de andere keer , met tussenpozen van soms een minuut en soms 8 minuten..verschilt heel erg en zet niet door. Hoop trouwens dat ze jouw hb gehalte wat op peil kunnen krijgen! 
Ik doe hele dagen niks, zou nu zo graag bevallen en fijn voor mn kindje zorgen ipv deze nutteloze dagen. Kan echt niet meer wachten. 

Ja, ik sta wel op met dorst haha maar dan heb ik wel weer meer nachtrust. 
En dat klinkt inderdaad wel vervelend, hopelijk zet het snel door in echte weeën en verrichten ze al wel wat voorwerk voor je. 
En met betrekking tot je dagen, ik snap wat je bedoeld. Maar nu ik zwanger ben van een tweede zou ik zo graag meer genoten hebben van die laatste weken 'rust'. Probeer er dus ook een beetje van te genieten. Wat je nu hebt, komt echt niet meer terug. En voor je het weet sta je 24/7 aan voor je kindje (of je werk, of het huishouden) en ben je blij als je een keer kan douchen.. 

Oohja en mijn controle was prima. Datum voor de inleiding 'gekregen'. Dus nu is het einde echt in zicht, al hoop ik natuurlijk dat ze voor die tijd zich zelf aan dient.. 

Hier ook een goede controle gehad. Madame is eindelijk ingedaald dus ik hoef niet meer direct plat op mijn rug wanneer de vliezen breken. Dat geeft dus iets meer vrijheid! Vandaag precies 39 weken, het gaat echt opschieten nu! Ik heb het idee dat we 2021 nog wel gaan halen, maar je weet maar nooit hè...

Tulipaa spannend hé ik ben vandaag ook precies 39 weken. Zo benieuwd wanneer er baby’s geboren worden. Succes dames met de laatste loodjes en bevalling we zitten bijna in januari.

Terug
Bovenaan