CvdLB ik had geen klachten nee, maar het verschil met mijn ijzerwaardes tijdens de vorige zwangerschap was wel groot (bijna 2,5 punt) en nu zat ik net onder de grens. Ik ben de vorige keer veel bloed verloren en toen eindigde ik met een ijzer van 5,2 geloof ik (was meer dan 35% gezakt). Nu is er opnieuw kans op flink bloedverlies dus het gaat er bij mij vooral om, om een marge op te bouwen.
Doutzen het gaat echt opschieten nu bij jou zeg!
Ik vind het ook pittig hoor met zo'n dreumes, gelukkig ook hier veel hulp van vriend en familie en goddank gaat het slapen weer een stuk beter nu onze dochter ook weer doorslaapt. Ik heb wel vaak last van mijn heup s nachts dus ik lig als een sateetje van de ene op de andere kant te draaien....
Morgen naar de verloskundige en dan duimen dat de eindelijk ingedaald is! Dat zou wel wat rust geven, want nu durf ik eigenlijk niet eens een rondje te gaan wandelen.
Doutzen het gaat echt opschieten nu bij jou zeg!
Ik vind het ook pittig hoor met zo'n dreumes, gelukkig ook hier veel hulp van vriend en familie en goddank gaat het slapen weer een stuk beter nu onze dochter ook weer doorslaapt. Ik heb wel vaak last van mijn heup s nachts dus ik lig als een sateetje van de ene op de andere kant te draaien....
Morgen naar de verloskundige en dan duimen dat de eindelijk ingedaald is! Dat zou wel wat rust geven, want nu durf ik eigenlijk niet eens een rondje te gaan wandelen.