Januari 2021 ♥️ 2.0

Bellabori van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat geweldig dat het goed met jullie gaat en wat een prachtige geboortedatum en leuke naam! Kom maar even lekker bij, dat heb je zeker verdiend na deze prestatie!

Ah BellaBori!! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Kom bij, geniet en heel veel geluk!!

SN, ik heb inderdaad wel oplosbare hechtingen in m'n buik, maar in m'n huid moest de hechting verwijderd worden. Litteken is op zich goed aan het genezen, trekt nog wel en jeukt! Het aanleggen gaat met vallen en opstaan, soms lukt het meteen en een andere keer moet ik eerst een kwartier alles uit de kast halen voordat Jens goed hapt. Pff dat is soms wel frustrerend, maar we laten ons niet gek maken!
Gister even een mini-rondje buiten, wat een genot! Hopelijk kunnen we dat elke dag gaan doen!
Wat fijn dat je ook wat meer tijd met je zoontje kon doorbrengen en hopelijk wordt Magali snel ietsje makkelijker mbt op jou slapen! Jens slaapt op zich wel goed in z'n eigen bedje, behalve na de voeding van 3-4 uur 's nachts, dan begint hij vaak te spoken haha!

Gefeliciteerd met de geboorte van Dany, Bella bori. Geniet van deze periode.
SN en Anouk, wat een sterke vrouwen zijn jullie. Het is niet niks zo'n keizersnede dus neem je eigen tempo om te herstellen. Stap voor stap komen jullie er!
En Anouk wat goed dat je volhoudt met de borstvoeding, het is echt een leerproces en als het al een paar keer goed lukt dan komt het vast goed. (overigens is het ook goed als je niet vol zou houden, ben niet van de moedermaffia. Heb bij mijn zoontje ook echt moeten volhouden om het te laten slagen. Bemoedigende woorden hielpen onwijs en ben achteraf zo blij dat ik heb doorgezet. Dus vandaar!)
Hier weer veel plafond gestaard vannacht. Wat een lange nachten zijn het dan toch. Hopelijk vannacht weer een betere nacht.. En straks met mijn zoontje meeslepen! 

Bellabori van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dany! Maar lekker bijkomen en hoop dat jullie lekker kunnen genieten van de kraamtijd. 
  Sn wat fijn dat je nu zelf ook de luiers kunt doen! Elk halfuur lijkt me pittig, hoop dat jullie overdags nog wat kunnen bijtanken. 
En Anoek  wat fijn dat t voeden steeds beter gaat, knap hoor, ook zeker niet altijd even gemakkelijk lijkt mij. Heerlijk dat je al even een klein blokje om kunt buiten, dat doet een mens goed! 

Hier was gister de uitgerekende datum, sochtend vroeg wakker geworden met voorween en veel slijm met bloed verloren, overdags zakten de ween weer af.  Vanacht amper geslapen omdat de voorween best sterk waren , blijf slijm met vloed verliezen.  Vanochtebd was ik echt even gefrustreerd...maar het zijn wel tekenen dat het voorwerk bezig is dus ik moet rustig blijven....  zostraks nog twee uurtjes kunnen slapen en voorweeen zijn weer zo goed als helemaal weg... hoop dat ik 1 van de komende dagen met mooi nieuws mag komen :)

Doutzen, wat vermoeiend en spannend! Heb je de Vk al gesproken? Mogelijk kunnen zij iets voor je betekenen? Heel veel succes en zet hem op! 
Vandaag 37 weken! Whiehoee, vannacht ook een aantal keer wakker geworden van wat krampen. Lichte voorweeën? Ben zo benieuwd of zij zich zelf gaat indienen of dat ik toch ingeleid wordt volgende week. Hopelijk beeld ik mij de krampen niet in, doen ze iets en zetten ze ergens deze week door.

Terug
Bovenaan