Januari 2021 ♥️ 2.0

Spannend meiden! Oh ikbendoutzen ik snap je heel goed. Ik was de eerste keer 5 dagen over tijd en ik was er zooo klaar mee! Je wil gewoon door naar het volgende hoofdstuk, alles is klaar en je hebt niet veel meer aan je dag.. maar het gaat komen! En idd hopelijk doen de voorweeen al wat werk voor je!
Pittig met kindjes thuis en laatste loodjes, fijn dat er hulp bronnen zijn hier en daar!
Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Magali doet het super, slaapt, eet en poept lekker veel luiers vol. Slaapt alleen op mama, maar omdat ik niet echt kan draaien oid en haar dus niet in de co sleeper oid kan leggen, laat ik dat maar gewoon lekker zo. De pijn is sinds vandaag eindelijk ietsje minder aan het worden.. daar was/ben ik wel klaar mee. Ook zet onze dreumes de boel af en toe op stelten en dan mis ik het wel echt om ook met hem wat te kunnen doen. Heb wel veel last van schuldgevoel merk ik, lig soort van 24/7 met m'n baby te knuffelen maar voor haar lieve broer heb ik soms alleen even een uurtje om samen een boekje te lezen of een filmpje te kijken terwijl hij het ook nodig heeft in deze gekke tijd.. hij is wel wat meer aan het zeuren, wil niet alleen gaan slapen en zou er dan graag bij gaan zitten en dat kan niet.. heb tevens nog geen luier verschoond, moet daarvoor steeds iemand vragen.. het is dus een kwestie van geduld hebben momenteel om weer meer te kunnen. In bed is het dus soms saai maar vooral heel fijn met m'n lieve knuffel meisje. Blij dat zij het zo goed doet in elk geval!
Anoek hoe is het met jou?
Ben benieuwd of we nog nieuwjaarsbaby's gaan krijgen..

Ahhh SN dat is echt een mijlpaal idd! Super dat dat nu lukt! En heel fijn dat de pijn minder wordt!
Ik snap je schuldgevoel naar je zoontje, maar als ik het zo lees dan doe je het hartstikke goed joh. Af en toe zo'n momentje 1 op 1 is ook hartstikke fijn voor hem!

Inderdaad een mooie mijlpaal, hopelijk gaat het herstel nu in grote stappen vooruit. En ik hoor ook niks raars mbt je zoontje, die tijd haal je over een paar weken weer dubbel en dwars in.
Ben benieuwd naar het volgende nieuws, geniet van de baby's en of je zwangere buik dames. Fijn 2021!

Ah wat spannend allemaal! Ik leef heel erg met jullie mee, maar ben wat stiller op het forum. Blijkt dat je behoorlijk druk bent met een pasgeboren baby hahaha?
Alles gaat goed hier, we leren elke dag meer van elkaar en hebben een fijne kraamhulp die we nog even 1,5 dag hebben verlengd. Ik had heel veel last van stuwing en problemen met aanleggen, maar sinds gisteren gaat dat alweer veel beter gelukkig! De hechting is verwijderd, ik ben echt heel mobiel en kan gelukkig steeds meer zelf! Morgen mag ik Jens zelf in bad doen en gaan we waarschijnlijk voor het eerst naar buiten, een mooi begin van 2021!

Ik hoop dat jullie baby's allemaal (voor)spoedig en gezond ter wereld komen en ben zo benieuwd! Succes met de laatste loodjes en een ontzettend fijne jaarwisseling!

Wat een goede berichten Anoek! Fijn dat het aanleggen al goed loopt, hoef je nu ook niet meer te kolven erbij dan? Dat gaat vast een hoop schelen! Fijn ook dat jouw herstel zo vlot gaat, hier nog wel wat minder. Heb oplosbare hechtingen en die trekken nog flink, apart dat bij jou de hechting eruit gehaald wordt. Alleen die in je huid lijkt me, niet de lagen daaronder toch? Is het toch weer overal anders. Maar ik mag ook niet klagen hoor, ik ga vooruit dus dat is fijn. En dank voor jullie lieve woorden over de tijd met m'n zoontje. Is ook zeker zo.. Vandaag een tijdje beneden geweest en fijn met m'n zoontje met klei gespeeld en ff tv gekeken terwijl Magali oefende met even zonder mama in haar wipstoeltje zitten (ze zit nogal vastgeplakt aan mij haha). Vannacht kwam ze elk half uur dus dat was ff terror.. vandaag kon ik wel een beetje bijslapen gelukkig.
Januari 2021 is nu begonnen! Hoop dat iedereen een leuke jaarwisseling gehad heeft en het nog een beetje volhoudt allemaal.

Hey allemaal dames.. ik wil met trots laten weten dat gisteren avond 01-01-2021 om 19:23 onze zoon Dany is geboren! Uitgebreid bericht volgt.. even een beetje bijkomen van alles, mama en de kleine man maken het goed!✨? Toch tot precies 36 weken kunnen rekken, ik ben gezegend en zo blij!

Terug
Bovenaan