Januari 2021 ♥️ 2.0

Klopt Tulipaa het is ook heerlijk ? en wij hebben idd van IKEA matras beschermers die waterdicht zijn. Gekocht voor vorige zwangerschap en eigenlijk gewoon om de matrassen gelaten want we merken het niet en als je dan een keer koffie knoeit is het gelijk geen ramp. IKEA bezorgt nu wel, maar duurt geloof ik wel even.
Jij dus ook al gerommel Jennifer, spannend meiden!!

Het is verdacht stil hier... Zou het gerommel bij Doutzen en Marieke door hebben gezet? Hier alles nog rustig. Lekker dagje gehad vandaag, alles op het gemakkie!

Ja.. dat vind ik ook! Ben heel benieuwd...
En Bella Bori al een beetje bijgekomen? Ben benieuwd hoe je erop terug kijkt en hoe het met Dany gaat!

Haha dan dachten we met een aantal het zelfde. Hier ook een rustige nacht en dag gehad. Wel weer een uur of 2 wakker gelegen maar voelde mij niet onrustig oid. Ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat. Hopelijk heeft het voor doutzen doorgezet, daar rommelt het al wel even. En natuurlijk voor Marieke ook. 

Vandaag controle gehad bij vk. Ze heeft even gevoeld aangezien ik afgelopen nachten wat krampen heb gehad. 2 cm ontsluiting als resultaat en ze heeft me gestript nu afwachten wat dit gaat doen.

Nog niets doorgezet hier! Ik houd zelf ook rekening met nog minstens twee weken hoor ?. Van 41+3 naar 38+0 lijkt me toch zeldzamer dan gewoon weer de 40 weken halen. Al hoop ik het stiekem wel. De nachten worden steeds korter en de steken zijn behoorlijk. Maar hier dan ook echt een gigantisch drukke baby met grote bewegingen. Er is nu eigenlijk geen ruimte meer voor maar hij trekt zich daar blijkbaar niets van aan haha, alles voelt zo vreselijk beurs ?. 
Duim voor Doutzen dat het heeft doorgezet. Voor jou kan het ook niet lang meer duren Tulipaa! En Jennifer, spannend! Hopelijk heeft het strippen zijn effect!

Spannend Jennifer. Hoe ver ben jij ook al weer? Hopelijk zet het door voor je.
Marieke,altijd goed om je verwachtingen niet te hoog weg te zetten. Dan valt het mogelijk alleen maar tegen. Al klinken jouw nachten wel echt heftig, dus hoop ik voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Oh Jennifer wat spannend! En die 2 cm is mooi al in the pocket ( is toch al 20% ?)
Marieke, ik had hetzelfde met 38 weken. Veel harde buiken en een super actieve baby. Die pakte ook gewoon de ruimte die er niet meer was, met als gevolg een hoop gerommel. Ik had toen ook echt het idee dat het al wel eens zou kunnen gaan starten. Inmiddels is ze een stukje rustiger en is mijn buik ook weer veel soepeler. Misschien is het hetzelfde bij jou? Hoewel ik mee duim dat het lekker opschiet!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Bella Bori en Dany is!

Terug
Bovenaan