Januari 2021 ♥️ 2.0

Zwaantje wat een super goed nieuws! Enorm blij voor jullie, eindelijk! Geniet ervan morgen, zal vast ook weer even wennen zijn maar eindelijk het ziekenhuis achter jullie laten! Super knap van Max, wat een strijder ??

Hoi allemaal, 

Ik heb even alle berichtjes gelezen. 
Ben momenteel 38 weken zwanger van de eerste. We hebben het een verassing gehouden wat het word. Ik merk dat ik wel behoefte heb aan verhalen van mensen die ongeveer even ver zijn dus sluit ik me op het laatste moment toch maar even aan.

Zwaantje, wat een fijn nieuws!!! 

Annemoon, welkom!
Het is bij Doutzen wel verdacht stil hè?
Hier een pittige nacht gehad met veel voor weeen. Dat heb ik de vorige zwangerschap totaal niet gehad volgens mij. Het voelde als heftige menstruatiepijn en trok door naar mijn rug en benen. Maar zodra ik uit bed ging was het weg en nu is het weer rustig. 

Ooh zwaantje wat een goed nieuws! Wat een sterk mannetje is het toch die Max. Geniet van jullie tijd thuis.

Ooh Tulipaa dat klinkt inderdaad als een heftig nachtje. Rug en been weeën zijn verre van fijn . Ik heb dat bij mijn eerste bevalling gehad. Vandaag is onze uitgerekende datum. Ben benieuwd wie eerder bevalt.
Ik moet vrijdag weer op controle bij de vk.

Welkom Annemoon! Wij lopen dan heel erg gelijk op. Ik ben vandaag 38+1 maar wel zwanger van onze tweede. Hoe is je zwangerschap tot nu toe gegaan? Knap dat jullie het een verrassing houden, ik had het niet gekund haha!
Ik moet ook vrijdag weer naar de verloskundige, maandag weer naar het ziekenhuis. Hier blijft het bij steken in mijn lies. Echt om gek van te worden soms. Las dat dit is omdat hij dan zijn hoofd draait. Ik heb echt het idee dat hij er een feestje van maakt daarbinnen.. 
Spannend Tulipaa en Jennifer! Ik vind het wel weer tijd voor babynieuws haha! Hopelijk komt het snel van Doutzen of van één van jullie!

Bedankt voor al jullie tips, ga ik mee aan de slag! Afgelopen nacht ging gelukkig iets beter hoera! Denk dat het misschien ook iets van een groeispurtje is geweest, want mijn kleine baby lijkt opeens een stuk groter haha!

Welkom Annemoon en succes met de laatste loodjes!
Oh dames wat een spanning, hopelijk komen die baby's van jullie heel gauw en ik ben ook heel benieuwd naar Doutzen!

Zwaantje, wat een goed nieuws. Sterke kleine man dus, geniet van de nieuwe periode die komen gaat! Heel leuk dat je ons iedere keer een update geeft.
Welkom Annemoon!
Ook hier weer een pittig nachtje met veel (voor) weeën. Vandaag controle gehad en alles goed,al blijft de reden voor de inleiding volgende week staan. Maar merk dat ik daar nu ook wel naar toe leef dus dat is prima.

Terug
Bovenaan