Januari 2021 ♥️ 2.0

Het leek vannacht door te gaan zetten dus ik mocht naar het ziekenhuis. Daar had ik 1 cm ontsluiting maar de verwachting was vanwege de regelmatige weeen dat het door zou zetten. Niet dus... ik mag nu thuis weer even verder afwachten en moet even laten checken of de weeen niet geactiveerd worden door een blaasontsteking. Vanavond mag ik terug naar het ziekenhuis om daar te slapen met sedatie (dus infuus en spuit), mogelijk doet die ontspanning ook nog wat en anders kan ik iig even slapen. Evt kan ik ook thuis met een slaappil maar dat had niet de voorkeurbvab de verloskundige. Nu is het dus afwachten of er iets verandert of niet, het kan alle kanten op!

Tulipa, oef wat een nacht moet je dan gehad hebben. Fijn dat je dochter er niet was zodat je ook de aandacht en tijd had voor de bevalling. Het is wel slopend voor je lijkt mij zo. Sterkte! 

Het zijn twee pittige nachtjes geweest, maar qua pijn is het goed te doen. De weeen duren ook maar kort. Het is vooral heel irritant omdat je dus niet meer kunt slapen.

Ik blijk inderdaad een urineweg infectie te hebben dus moet direct met een kuur starten nu. Vandaar dus wel weeen maar geen ontsluiting. Hopen dat het snel aanslaat!

Ah balen Tulipaa, zeker zo helemaal aan het einde dat er bij te krijgen. Hopelijk slaat de kuur snel aan!
Hier is het vreselijk aan het rommelen maar heb vooral echt buikpijn. De baby beweegt prima dus aan de bel trekken hoeft voor nu nog niet. Morgen einde ochtend weer controle. Die laatste loodjes zijn wel echt pittig zeg, ik vind het wel mooi geweest haha.

Houd vol meiden! Hier een kleine mijlpaal, Magali slaapt zoet in haar eigen nestje in de co sleeper naast me? En nu mis ik haar haha! Zal ik haar wakker maken...?

Babynieuws! Onze kleine man is gisteren geboren na een zeer gecompliceerde bevalling die uiteindelijk geindigd is met een keizersnede. Zijn nu helemaal in de wolken, ik lees binnenkort alle berichtjes even bij!

Aaah Doutzen, wat heftig zeg! Gefeliciteerd. Super fijn dat Adam er nu is. Geniet van elkaar en hopelijk herstel is snel. 

Terug
Bovenaan