Januari 2021 ♥️ 2.0

Hmmm ik heb sinds vanmiddag weer (voor)weeën. Op een gegeven moment steeds om de tien minuten maar daarna zakte het een uurtje weg. Nu weer om de tie minuten. Ik twijfel dus heel erge of het nu echte weeen zijn of dat het toch al gestart is... Bij mijn vorige bevalling had ik dat allemaal niet, dat begon gewoon en zette ook direct door... Ik twijfel nu dus wat we met ons dochtertje doen en of ik wel of niet de verloskundige moet bellen om even te checken.... Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen en ben daar dus graag op tijd haha. En ik bel ook liever nu een verloskundige dan wanneer ze net op bed ligt... Aan de andere kant wil ik haar ook niet voor niets laten komen. Pfffff, ik ga eerst maar even douchen, kijken of dat wat doet. Wat zouden jullie doen?

Tulipaa, bij mij hebben ze gezegd dat je met de tweede eerder mag bellen. Gaat vaak sneller en ik wil ook naar het ziekenhuis. Je kunt altijd met ze overleggen toch? En douchen is inderdaad een goede methode om te zien of het zakt of niet. Ik heb vorige zwangerschap behoorlijk vaak de douche opgezocht. Toen het die laatste keer niet zakte was douchen ook echt het laatste wat ik wilde en ben er meteen weer uit gegaan haha! Spannend, ik duim voor je! 

Tulipa, als ik je bericht lees zou ik bellen. Je denkt er al aan en het houd je bezig. Dan is het altijd verstandig om te bellen lijkt mij. Zij kan dan inschatten of ze wel of niet langs wil komen en wanneer. Succes! 

Nou ze kwam meteen even langs dus dat was wel fijn. Wat denk je... niks geen ontsluiting! Sjongejonge zeg... ze voelde en zag wel dat het aan het rommelen is dus ze adviseerde om ons dochtertje in ieder geval te laten logeren zodat we ontspannen de nacht in kunnen en het dan mogelijk doorzet. Zodra dat is mag ik direct naar het ziekenhuis. Inmiddels is mijn dochter dus naar het logeeradres en nu zitten we met zijn tweetjes thuis. Wat denk je.... 0,0 activiteit meer. Hahaha ik denk dat het dus vooral een bij slaap nacht gaat worden komende nacht, ook wel lekker!

Wat fijn dat ze langs is gekomen, wel balen zeg! Al is het natuurlijk een moment opname en zegt het nog niet zo veel. Als je meer kans wil op doorzetten kun je het altijd nog gezellig maken met je partner hihi. Succes vannacht, in ieder geval alle ruimte om of te rusten of het te laten doorzetten zonder je dochter. Succes! 

Oja inderdaad MariekeSep. En lijkt het een beetje op de eerst zwangerschap? Ik vind het eerlijk gezegd erg meevallen. Uiteraard wel allerlij kleine kwaaltjes zoals nu maagzuur en bekkenpijn sinds eigenlijk het begin. Maar toch vind ik het alles meevallen. Ook qua moeheid e.d.  ik vind het ook best lastig dat ik het niet weet hoor maar toch wel erg leuk voor de eerste iniedergeval. 
Ik voel steeds vanalles. Druk, af en toe krampjes en gerommel. Normaal best wel last van obstipatie en sinds gister ineens een beetje aan de dunne en vanmorgen opeens misselijk. Ben ik eigenlijk de hele zwangerschap niet geweest dus dacht gelijk dat het misschien een voorteken was haha. 
 Wat spannend allemaal. Ben benieuwd wie de volgende is die hun kleine mag ontmoeten

Wat een spannende dagen zo! Tulipaa hopelijk heeft het toch doorgezet vannacht! Lastig zo met het onvoorspelbare icm je eerste kindje die je dan idd moet onderbrengen! Doutzen is al sinds dinsdag stil.. hopelijk een goed teken en niet dat ze al 1,5 dag bezig is.. duim voor jullie meiden! En welkom Annemoon! Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt gehad, hopelijk ook zo'n voorspoedige bevalling straks!

Terug
Bovenaan