Januari 2021 ♥️ 2.0

Yay! Gefeliciteerd Doutzen. Klinkt als een heftige bevalling, maar wat fijn om te lezen dat jullie in de wolken zijn. Geniet en neem de tijd om rustig te herstellen. 

Tulipa, ben heel benieuwd hoe jouw nacht is gegaan? Neem vooral je eigen tijd om te reageren maar wilde laten weten dat ik aan je denk.
Uiteraard ook benieuwd hoe het met de andere dames gaat. Volgens mij staan er vandaag weer wat controles op de planning? 

Ik ben net terug van controle, voor nu alles prima. Volgende week vrijdag gaan ze proberen of strippen al mogelijk is. Ik ben dan 39+3. Anders weer proberen bij >40 weken. Hopelijk doen al die voorweeën alvast wat werk.

@Tulipaa en Jennifer, als iets bij jullie aan de gang? Hopelijk snel weer goed nieuws!

Net controle gehad en ik heb 3 cm ontsluiting. De verloskundige was verbaasd dat ik nog niet was bevallen. Ze heeft me weer gestript en hopelijk gaat dit nu doorzetten. Verder zag wel alles er goed uit.

Doutzen gefeliciteerd! Je hebt het duidelijk niet cadeau gekregen, lekker herstellen nu!
Hier ook babynieuws! Vannacht om half twee is onze dochter Sanne geboren! Ze weegt 3480 gram en is 51 cm.
Ik had gisteren om 20.00 uur eindelijk (!) 3 cm ontsluiting en toen mocht ik terug naar het ziekenhuis. Daar werd meteen alles klaar gemaakt voor de ruggenprik. Ze hebben net voor ik naar de ok ging mijn vliezen gebroken en toen ging het vlot. Om 00.00 uur had ik dik 7 cm en rond kwart over 1 mocht ik al gaan persen. In een paar minuten was ze er. Bij dr zus duurde die fase twee uur dus we waren stomverbaasd dat ze ineens op mijn buik lag haha. Eerlijk is eerlijk ik had dit ook geen twee uur volgehouden want het was nu een stuk heftiger.
Inmiddels zijn we weer thuis. Sanne had ik het vruchtwater gepoept en is daar nog een beetje misselijk van en ik ben wat ziek van de blaasontsteking en heb stevige naweeën, maar allemaal prima te doen zo!
Ik ben benieuwd wie de volgende gaat zijn!

Jaa Tulipa, gefeliciteerd! Dat klinkt inderdaad als een vlotte bevalling. Had je bewust gekozen voor een ruggenprik net nadat ze je vliezen hadden gebroken (geen oordeel, meer nieuwsgierig). Hopelijk herstellen jullie snel en kunnen jullie gaan genieten van jullie wonder.
En spannend Jennifer. Ben benieuwd of met de nieuwe strippoging je gaat bevallen. Succes mocht het zo zijn! 

Terug
Bovenaan