Januari 2021 ♥️ 2.0

Ik wilde sowieso die ruggenprik omdat ik de vorige keer zo in een bubbel zat dat ik me opgesloten voelde. Ik kon nauwelijks meer communiceren en dat was heel naar. Toen ook een ruggenprik gehad (terwijl ik al op 8cm zat) en ik herinner me alleen dat laatste stuk. Ben verder zo goed als alles kwijt en wilde het dus nu graag bewuster meemaken. De vliezen werden gebroken om een elektrode op het hoofdje van Sanne te plaatsen om haar hartslag te monitoren. Zeker wanneer je op de ok bent willen ze zeker weten dat ze juiste informatie krijgen want de verloskundige en gynaecoloog hebben dan alleen de informatie op het scherm. Dat lukte uitwendig slecht omdat ze beweeglijk was. Tijdens weeen zakte haar hartslag wel steeds wat weg, maar dat bleek achteraf te komen doordat de navelstreng (losjes) om haar nek zat.

Jaaa Tulipaa van harte gefeliciteerd met Sanne! Wat goed om te horen dat het goed is verlopen, goed gedaan hoor!! Nu lekker bijkomen en genieten. Heeft jullie oudste haar al ontmoet?

Klinkt als een goede keuze Tulipa! Fijn dat je ook al thuis bent. Ben inderdaad ook benieuwd hoe jouw oudste reageerde? Die is ook van mei 2019 toch? 

Gefeliciteerd Tulipaa! Wat een leuke naam ook weer :). Klinkt als een enorme verbetering qua bevalling t.o.v. vorige keer. Fijn dat jullie alweer lekker thuis zijn. Nu lekker genieten! Ook hier benieuwd naar de reactie van jullie dochter.

Ons dochtertje is van juni 2019 idd! Ze noemt de baby pop haha en vind het interessant maar ook wel spannend als de baby huilt ( dan moet ze ook een beetje huilen )

Aah ja dat huilen maakt hier ook veel indruk op de peuter. Hij gaat dan met serieus gezicht iedereen vertellen 'baby huile!'. Als ik dan zeg dat hij ook wel eens huilt (als hij z'n zin niet krijgt haha) zegt hij enorm verontwaardigd 'neee toch'. Tot zover de zelfreflectie dus haha.

Hoe schattig die broers en zussen. Ben zo benieuwd hoe ons zoontje gaat reageren. 
Hoe is het met de mama's en het herstel? En de mama's to be?
Hier een prima nacht gehad, fijn! Ondanks dat voel ik mij nog steeds gesloopt. Ben benieuwd wanneer de weeën komen.. Haha ik ben echt ongeduldig aan het worden. 

Dat snap ik CvdLB, dat wachten kan zo lang duren aan het eind... Hier gaat alles goed met Sanne en met mij. Ik ben vandaag al twee keer even beneden geweest (dat kon ik de vorige keer pas op dag 6). Echt een wereld van verschil! Ik heb wel veel last gehad van koude rillingen gisteren, dat was wel akelig maar was gisterenavond ook al weer over. Nu nog wat last van naweeën en af en toe flink pijn in mijn been. Ik denk dat dat nog van die beknelde zenuw komt. Bloedverlies valt ook alles mee nu en heb tot op heden nauwelijks last van de hechtingen. Vannacht of morgen zal de stuwing wel komen, daar ligt al een kool voor klaar haha.

Terug
Bovenaan