Januari 2021 ♥️ 2.0

Dat klinkt goed Tulipaa, fijn dat het te doen is!
Ohja nog een hele fijne life hack die ik van onze kraamverzorgster heb geleerd: de onderlegger matjes die je over hebt, zijn perfect op het aankleedkussen! Daar komen zo vaak plasjes en spuit poep op en dan wordt niet steeds de kussenhoes nat.
Verder vandaag het eerste deel van de verjaardag van m'n zoontje gevierd (hij wordt morgen 2). Combi van raamvisites en dichtsbijzijnde familie over de vloer. Ben heel blij met hoe het inmiddels gaat en kon er echt van genieten vandaag. Nu wel gesloopt in bed, maar lekker knuffelen met Magali dus top.
Ben benieuwd hoe het met Doutzen en Bella Bori gaat! En of Jennifer binnenkort al goed nieuws heeft? CvdLb ik snap je ongeduld wel ja, zeker na alle verhalen hier, je bent er klaar voor! Wel fijn dat je even goed had geslapen in elk geval.

Haha ja het is echt rustig hier he!? Druk met nesteldrang of rommelt het bij jullie?
Hier prima! Vandaag gestript, vooralsnlg geen (voor) weeen. Maar wie weet zet het vanacht door. Blij dat het kon bij deze termijn en met de verweking /ontsluiting die ik heb want alles wat ik al heb voor ze mij inleiden is natuurlijk mooi meegenomen. 

Oeh spannend CvdLB, ik ga voor je duimen dat het doorzet! Misschien nog beter morgenochtend zodat je nog even kunt slapen! Deed het strippen zeer?

Dankjewel! Het was wat gevoelig maar echt pijn deed het niet. Goed in en uit ademen, haha goede voorbereiding op wat komen gaat. 

Hier is het nog steeds rustig. Het strippen van afgelopen vrijdag heeft helaas niks gedaan. Wel veel voorweeen gehad maar daar bleef het bij. Vandaag weer contact met de verloskundige ben. benieuwd.

Wauw tulipaa gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Lekker aan het genieten nu?
Dankjulliewel allemaal! De kleine man maakt alles goed, hij is enorm lief en mooi en drinkt heel goed aan de borst.
Qua bevalling, starte na strippen, om de 1 minuut ween van 2 a 3 minuten. Thuis opgevangen 7 uren. Zo moe, besloten toch naar ziekenhuis voor ruggeprik om bij te tanken, ruggeprik verkeerd gelopen waardoor ik volledig verlamd raakte,kon alleen armen en borstkas nog bewegen Gewoon dikke pech. Na 1,5 uren ween in zelfde tempo terug (dus pijn/gevoel terug)maar tm einde bevalling(20 uren kan ik niks meer bewegen) dus alles opvangen in ruglig, laatste 5 uren op 8cm met persween, 5 uren lang persween moeten wegpuffen(wat dus niet gaat) , aan einde geven ze me nog morfine en nog weeen opwekkers om toch te kijken of natuurlijk bevallen lukt, blijf op een dikke 8 zitten en ontsluiting wil niet verder vorderen (wss door ligging vh hoofdje baby) na 20 uren met spoed keizersnede wordt onze kleine man geboren(nouja grote man bijna 4,5kilo), wat een geweldig mooi moment was dat!!!: wat ben ik blij!
Ik heb gewoon net heel veel pech gehad, maar ook dit is voorbij en nu hebben we alle geluk dat we maar kunnen wensen, na vier dagen ziekenhuis mochten we weer naar huis. We leven echt in een soort andere wereld en alles loopt mega voorspoedig met borstvoeding, slapen ed. , ook fysiek valt t me niet tegen, weinig pijn vh litteken, nog wel ff rustig aan met activiteiten.
Voor alle dames die hun kleintje nog verwachten, je kunt het, je hebt meer kracht dan je denkt en je hormonen helpen je enorm. Ben heel benieuwd wanneer de volgende januari babu zich gaat melden.

Doutzen, sjee wat heftig zeg! Echt super knap hoe je er nu al in staat. Zo bijzonder dat het echt zo werkt, eenmaal kindje op je buik is alles daarvoor snel vergeten. Zo te horen heb jij die smaak goed te pakken en gaat het super goed met jou en de kleine! Geniet ervan.
Jennifer, dat is echt balen zeg! Jij bent nu 41 weken als ik het goed begrijp? Ben heel benieuwd wat de verloskundige vandaag zegt. Hopelijk dient jouw baby zich snel aan. 
Hier wel wat voorweeën gehad maar niks doorgezet. Maar we hebben nog zeker een paar uur dat het strippen effect kan hebben, en al het voorwerk doet hopelijk ook wat en dat is alleen maar gunstig. 

Terug
Bovenaan