Januari 2021 ♥️ 2.0

Goed bericht ikbenDoutzen! Indalen betekent ook minder maagzuur en meer lucht meestal dus dat is top! Ik heb net 2 oliebollen weggewerkt en nu wel maagzuur haha maar het was het waard ✌️?.
CvdL ik heb zeker ook nesteldrang! Sta ook dingen te poetsen die ik normaal niet zo snel zie, zoals de magnetron uitsoppen en ik zie ook opeens dat we best wat stof draden aan de muren hebben haha. Niet handig deze schoonmaakdrift met stukadoors in huis die alles vies maken, maar die zijn dinsdag weg als het goed is! ? Na vandaag verlof!! Tijd voor middagdutjes! Ook aan toe, ben nu alweer zo moe dat m'n ogen dicht vallen.

Hier ook nesteldrang. Vandaag de keukenkastjes gepoetst en opnieuw ingeruimd!
Ik denk dat we de naam hebben... Had heel lang een naam in mijn hoofd, maar mijn vriend kon er niet aan wennen... Nu kwam hij met een andere naam en ik denk dat ik daar ook wel mee kan leven haha

Ah wat een goed nieuws Doutzen! Heel fijn!
En bedankt voor jullie positieve berichten SN en Tulipaa!
De naam is hier ook al definitief, kost me nu echt wel veel wilskracht om 'm niet van de daken te schreeuwen haha! We zijn er zo klaar voor! 
Nesteldrang is hier ook flink aan de gang, alles wassen, elk kastje uitzoeken en uitmesten. Echt bizar hoe die hormonen werken hahaha

Haha SN yes verlof voor jou!! Eindelijk!   ik gisteren ook aan de oliebollen, heerlijk!  Kom overigens wel echt aan,11 kilo erbij ,schrok me ff een hoedje deze week, hoeveel zijn jullie aangekomen? 

Ha meiden! Ik twee weken terug op +12 en toen besloten niet meer te wegen haha! Ik had vorige keer +8 en dat was er in een mum van tijd af toen ik weer m'n actievere leven oppakte (lees: achter kind en hond aan rennen de hele dag en mama fit sportlesje 1x per week). Nu dus een stuk meer, maar heb me ook minder lang beroerd gevoeld dus beter kunnen eten (en niet alleen slechte dingen gegeten maar ook niet mega opgelet). Maak me er dus geen zorgen om en duik lekker met m'n kop in t zand en m'n neus in een oliebol had ik bedacht :)
Hier een spannende nacht achter de rug.. schrok wakker met heftige kramp, helemaal trillen en echt veel pijn. In overleg met ziekenhuis even uurtje afwachten, warme douche etc. Dikke stress hier, m'n man half slapend die alles wat ik nog gewassen had in een tas moest stoppen en ik die even niks kon en alleen maar dacht: oh neee het is begonnen! Naja na een half uur iets meer rust in de tent en ik mezelf wat gekalmeerd met gedachten dat het sowieso wel goed zou komen. Toen nam het wat af. Vanmorgen controle en waarschijnlijk hier ook net als mariekesep een nierstuwing. Het lijkt nu wel weer door te stromen, maar het kan terugkomen en dan moet ik zsm naar het ziekenhuis. Bij risico op nierschade wordt de keizersnede vervroegd plus de kans is sowieso ook groter dat er eerder spontaan een bevalling gaat starten. Gelukkig was m'n zoontje toevallig uit logeren en is tot nu toe alles met de kleine meid helemaal goed ? Maar het is wel een beetje een onbestemd gevoel komende tijd. De controle is weg in elk geval haha

Sn  wat schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je dan denkt, het is begonnen!  Hoop dat je veel rust kunt pakken en dat alles goed blijft gaan met jou en de kleine en dat die stuwingen achterwege blijven. Hihi, slim om niet meer te wegen, misschien moet ik dat ook maar doen, ik ben niet meer misselijk dus ik eet veel te veel waterijs...

Oei SN wat schrikken! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.

Ik was 2 weken geleden +4 kilo bijgekomen. De vorige zwangerschap ben ik in totaal ook maar een kilo of 7 bijgekomen. 

Dinsdag heb ik de laatste echo en woensdag 36 weken zwanger. Hopelijk blijft de kleine zitten tot na de feestdagen want ik heb mega veel zin in de kerstdagen (moet ik normaal altijd werken). 

Wij hebben ook al de definitieve naam. Zo benieuwd wanneer de eerste kindjes geboren worden. 

Oei SN dat is schrikken (en balen van die pijn)! Ik had hier vannacht in mindere mate ook zo'n stressmomentje. Ik had flinke hyperventilatie ( voortkomend uit de benauwdheid icm te snel de trap oplopen dus niks ernstigs). De baby kreeg natuurlijk ook een flinke stoot extra zuurstof en werd dus mega actief waarbij ze flink tegen mijn darmen en maag aan het schoppen was. Ik was dus even flink beroerd en dacht ook ineens... het zal toch niet beginnen nu hè?! Van de schrik werd ik alleen maar beroerder en dikke stress want we zijn nog lang niet klaar. Wij zaten dus om 1 uur vannacht met zijn tweeen beneden met een kop thee om de to-do-list door te nemen. Mijn vriend is vandaag meteen in de actie geschoten hahaha. Box staat beneden, klossen onder bed, wieg opgehaald etc. En ik ben de kleertjes aan het wassen. Straks ook alvast maar starten met het vluchtkoffertje. Ik ben pas 35 weken dus nergens voor nodig eigenlijk maar ik wil het op de één of andere manier allemaal gewoon NU klaar hebben staan!

Terug
Bovenaan