Januari 2021 ♥️ 2.0

Oh jeetje SN wat heftig en wat spannend! Hoop dat je je nu beter voelt! Ik snap dat die controle even ver te zoeken is... Dikke knuffel!
En Tulipaa, jij ook al zo'n heftige nacht! Hopelijk slaap je vannacht beter!
Ik ben gesloopt haha, lig echt de hele dag al lamlendig op de bank. Dat omschakelen naar een stuitligging heeft ervoor gezorgd dat ik afgelopen week heel veel laatste dingen heb geregeld, maar ook dat ik veel heb gepiekerd. Morgen nog de versie, zie ik enorm tegenop. Heb echt zoiets van wil ik dit wel? Kan het gevoel niet echt uitleggen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het een keer ga proberen en anders is het ook oké. 
Qua gewicht ging ik wel steady, maar de laatste weken gaat het toch wel heel hard opeens. Komt ook wel door al die lekkere decembersnacks en de liters chocolademelk die ik drink oepsie!

Thanks meiden!
Anoek wat spannend ook morgen met die versie! Ook een knuffel voor jou! Hoop dat het lukt en meevalt ?
Tulipaa, ook al een stress nacht! Wij hebben die nacht idd ook halsoverkop het huis door gemoeten voor maxi cosi etc. Ik had het overzicht en van alles gewassen, maar het tijdens de pijn krampen aan m'n man uitleggen die half gedesoriënteerd van de slaap de tas moest inpakken was ook echt een puinhoop ?? Staat nu allemaal braaf klaar dus ik snap je heel goed dat je het klaar wil hebben staan nu. Het is gewoon een onvoorspelbare tijd. Voor t zelfde geld ga je nog tot 42 weken door en heb je nog alle tijd natuurlijk, maar het is wel fijn om voorbereid te zijn.
Hier een oke nachtje. Wel weer wat afgekneld (weinig plassen), maar redelijk te doen qua pijn. Nog niet optimaal dus, dinsdag telefonische afspraak met de verloskundige dus ben benieuwd hoe ze er in het ziekenhuis naar kijken. Ik vermoed dat als de pijn niet enorm oploopt, de nier het oke houdt en de afvoer niet 100% afgesloten is. Maar het is afwachten dus. Voel me verder wel prima en heb heel veel rust genomen. Zoontje is een paar dagen bij m'n ouders slapen, super saai maar wel het beste. M'n man is ondertussen heel hard aan het proberen de kamers af te maken en we gaan morgen even met de aannemer in gesprek dat we willen dat hij door gaat pakken komende week. Hoop dat het allemaal straks enigszins op tijd klaar is. Verbouwen en hoogzwanger was in elk geval een slecht plan haha!
Jennifer veel plezier dinsdag bij de echo! Hoop ook voor je dat je een fijne rustige kerst hebt straks!

Anoek wil jou succes wensen voor morgen! Wie weet lukt het en anders , er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden! Laat je weten hoe het ging? 

Hier totall loss vandaag, gisteren veel te veel gedaan, hele huis gesopt en sintvisite gehad, aan het sjouwen geweest en veel gelopen,dom  ook?En vandaag dus echt dikke oefenween, echt onderin mn buik en in mn rechterzij, heel maf om te ervaren. Kortom, kerstboom opgetuigd en de rest vd dag op de bank genetflixt en geslapen. 

Wat een spannende tijd breekt er aan, vollop kwaaltjes (of beter gezegd kwalen...) en nesteldrang. Ben benieuwd wanneer de volgende baby komt als ik dit zo lees. Het komt nu toch een stukje dichterbij. Hopelijk hebben de meiden die er bijna zijn ook nog een paar goede nachten, of dan in ieder geval de rust om overdag te slapen. Denken jullie goed aan je gezondheid!?

Anoek, veel succes morgen! Ik snap je gevoel heel goed hoor, ik zat idd met precies hetzelfde. Lekker open er in gaan, wie weet lukt het en dan is het mooi meegenomen en zoals eerder gezegd werd... zo niet dan leiden er meerdere wegen naar Rome! En daarna sowieso lekker rust inplannen voor jezelf! 
Ik ben pas 3,5 kg aangekomen. De vorige keer ook maar 6, maar begon nu 3 kg zwaarder aan de zwangerschap dus zit nu zo'n beetje op hetzelfde gewicht als de vorige keer aan het einde. Ik ben vooral flink aangekomen na de zwangerschap toen ik weet aan het werk ging, borstvoeding af begon te bouwen maar wel volop aan het eten en snacken was vanwege alle gebroken nachten ?

Cvdlb je hebt helemaal gelijk! Ik heb veel in bed gelegen vandaag, voelt mega nutteloos maar wel het beste denk ik. Zoontje was bij opa en oma maar die zie ik gelukkig morgen weer, heb m wel gemist joh! Maar als hij er wel was geweest had ik me vooral schuldig gevoeld dat ik niks kon en m'n man heeft wat kunnen doorpakken met de afwerking van de kamers dus het was goed zo. Ikbendoutzen heel goed even een rustdag, op zich ook wel mooi dat je lijf je direct op de rem zet als je teveel doet (klinkt ook als een mega drukke dag idd!). Oh ik zal zo blij zijn als die onhandige dikke buik en spanning weg is, die kleine meid in m'n armen ligt en de verbouwing klaar is?? stipje aan de horizon.. benieuwd wanneer we daar zijn!
Mariekesep, het is stil bij jou.. moet aan je denken en hoop dat het oke met je gaat!

Nou dames, de versie is helaas niet gelukt! Er zijn twee pogingen gedaan en de tweede was echt heel erg pijnlijk en toen zei ik ook halverwege: oke stop maar, we gaan voor plan B! Hahaha
Ben nu vooral heel blij dat het klaar is, lig lekker op de bank en ben er helemaal oké mee dat het niet is gelukt. Je bent toch al een week bezig met het bijstellen van de plannen ofzo. We hebben nu woensdag weer een afspraak in het ziekenhuis en neigen toch naar een geplande keizersnee. Geeft ergens toch ook wel echt rust.

Wat fijn dat het achter de rug is, ook al is het dan niet gelukt. Het geeft iig iets meer duidelijkheid lijkt me idd! Lekker rustig aan doen vandaag en goed dat je hebt aangegeven dat het genoeg was geweest!

Terug
Bovenaan