Fijn Jennifer dat ze er klaar voor ligt!
Mariekesep wat balen dat het nog steeds aanhoudt de pijn! Checken ze wel je nieren of ze niet beschadigd raken? Hier krijg ik een echo zodra het weer oploopt, wat tot nu toe gelukkig sinds vrijdag niet meer is gebeurd. Heftig dat je er nu al zo lang mee doorloopt, weet je ook iets over wat ze gaan doen als het zo blijft, bij welke termijn ze je bijv dan zouden inleiden oid? Jij bent nu rond de 34 weken als ik goed tel, toch?
Ja de naam zijn we ook uit. Het is wel een beetje een aparte dus vind het best spannend hoe mensen gaan reageren! Maar we zijn er zelf verliefd op dus we gaan ervoor! Ik zal hem delen met jullie als ze er is.
Ik had vandaag gesprek met verloskundige maar als nieren rustig blijven willen ze niet toezeggen dat ze voor de kerst de keizersnede doen (met 38.5 of 38.6), maar raden ze aan de 39 weken af te wachten (maar dan wordt het (39.3 of 39.4). 39.0 is eerste kerstdag namelijk en dan plannen ze geen keizersnedes (wel spoed uiteraard). Ik vind dat zelf echt niet relaxed want de kans dat het spontaan start is dan veel groter. Heb echt een beetje lopen dwingen vandaag aan de telefoon, ook omdat door een nare ervaring de eerste keer wel was beloofd dat ik het in elk geval op tijd zou weten en even kort kennis kon maken met de mensen die er dan bij zijn en dat waren ze nu ook even vergeten. Naja ik hoop dat ik in elk geval die termijn ga halen natuurlijk en niet al eerder ga.
Verder vandaag opeens last minute geswitcht van kdv haha ik ben lekker in de regel modus! Zoontje is eigenlijk al 2 maanden niet happy als hij thuis komt of daarheen moet, door wisselingen is er geen bekend gezicht meer qua leidsters (corona speelt ook een rol, maar er is weinig zicht op hem en tijd voor even een gesprekje daarover). Na afgelopen woensdag hem de hele nacht aan me vast geplakt te hebben gehad, totaal overstuur waren we erg gaan twijfelen. Ik had een jaar geleden ook al een keer twijfels en toen bij een andere gekeken. Dus wat mensen gesproken die daarheen gaan (en die zijn super tevreden) en gevraagd of ze toevallig plek hebben voor een peuter en baby op komst. Bleek vanaf januari plek voor m'n zoontje en april/mei voor de baby dus toen moesten we snel beslissen. Voelt een beetje halsoverkop, maar anderzijds knaagt het dus al een hele tijd. Nu maar hopen dat dit niet alleen de hormonen zijn ?? Gelukkig wel 3 wendagen kunnen plannen zodat hij rustig over kan stappen na de kerstvakantie.