Ik ben er weer! Paar dagen even afwezig geweest. Ik ben er nooit zo van alleen negatief te zijn maar met pijn is het soms echt moeilijk een beetje positief te blijven en te genieten van de zwangerschap.
@Anoek: wat jammer dat de versie niet is gelukt. Knap dat jullie er gewoon positief in staan! Geeft inderdaad vast ook veel rust!
@Tulipa: schrikken zeg! Wij hadden 1,5 maand geleden ook een nachtelijk bezoekje aan de HAP met een dubbele oorontsteking. Zo zielig voor die kleintjes! Hopelijk knapt je dochter snel op.
@GebruikerSN: mag je zelf nog enigszins de datum sturen of is dat niet mogelijk? In verband met feestdagen etc.? Wat balen dat jij ook weer last hebt van je nieren. Ik snap dat jullie schrokken die nacht. Ik dacht ook echt dat de baby zou komen (al wist ik dat het geen weeën waren maar meer door de pijn dat ze hem zouden halen). Hopelijk gaat het bij jou snel beter.
Hier helaas geen verbetering, ik verbijt de pijn om het ook thuis nog een beetje gezellig te houden en leuke dingen te doen met ons zoontje. Vrijdag weer controle in het ziekenhuis. Het lijkt er sterk op dat ik ook nierstenen heb naast de nierstuwing al kunnen ze dat niet testen want dat moet met CT en dat mag niet. Wel lichtpuntje dat we het kamertje bijna af hebben (met veel hulp). Deze week de tas verder in orde maken en dan is het afwachten geblazen. Meneer is wel echt super druk, schopt véél harder dan z’n broer ?.
Ik ben heel nieuwsgierig naar alle namen die zijn gekozen in de groep (mochten jullie dat gaan delen)! Ook benieuwd of nog dezelfde namen worden gekozen. Hier staat het al maanden vast. In zijn kamertje hangt het naamslingertje al aan het raam
.
Ik ga overigens ook weer borstvoeding proberen. Vorige keer 3 weken normale borstvoeding kunnen geven, helaas door een te snelle toeschietreflex en enorme overproductie ging drinken aan de borst heel slecht. Hij verdronk gewoon een soort van. Ik heb tot 4 maanden fulltime gekolfd en daardoor tot ruim 5 maanden borstvoeding kunnen geven (die overproductie was fijn voor de vriezer voorraad ?). Ik zie wel of het deze keer wel lukt, kolven was ook prima tot een bepaald moment.