Het gaat zo snel hier, dat ik eigenlijk een beetje als mosterd na de maaltijd reageer. Maar goed, kwam thuis dacht toch ff kijken, en alweer veel nieuwe mensen, dan voel ik me niet meer zo nieuw.
* weekee= je hebt me wel gerust gesteld over die cyclus van 21 dagen. Dank je voor de tip.
* vliegirl = ik had toen ik gestopt was en de eerste keer ongesteld moest worden en daarna ook heel veel pijn aan mijn borsten. Heeft 2 weken geduurd.
* Han 83= wij vertellen het ook niet aan ouders. Mijn moeder heeft wel een vermoeden. En reageert dan ook een beetje raar, maar het is je moeder. Nu moet ze echt los gaan laten als je mama wordt. Is ook niet niks natuurlijk. Hoort er een beetje bij denk ik.
* inge = Mijn vriend is erg enthousiast over onze kinderwens. Ik studeer momenteel nog, maar als het aan hem had gelegen was hij al papa geweest. Natuurlijk wel met mijn toestemming. Niet dat we kinderen willen omdat HIJ het wil.
Ik rammel al vanaf dat ik 20 was.
Hij vindt het hele cd gebeuren niets. Dus gebeurt er op dat gebied vrij weinig...
En over de perfecte leeftijd voor moeder worden???? Dat is denk ik een gevoel. Mensen in mijn omgeving hebben kinderen "genomen" want anders kwam het er niet meer van......
En als mensen vinden dat je niet meer van je jonge leven kunt genieten???
Ik denk dat kids het leven leuker maakt, maakt niet uit oud of jong je bent.
Ik vind het helemaal super hier en wens iedereen alvast een fijne avond of een fijn weekend.