Januari '08 stoppers!

goedemorgen!

gelukkig, vanmorgen nog geen rode duivels te bekennen. Vind het steeds spannender worden, ik hoop dat ik morgenochtend mag testen!

weekee, ja, wachten lukt me gewoon niet. Mijn vriend wil het liefst dat ik zondag pas ga testen, maar ik heb gezegd dat dat me niet lukt! Als het morgen negatief is dan weet ik ook waar ik aan toe ben! En als ik zondag nog niet ongi ben, dan test ik gewoon weer..
ow en klus-ze!! :D

haha maggie, morgen ga ik testen! (als ik vandaag niet ongi wordt..)

sunshine, die mannen ook :p
bij onze dochter was het ook in 1 keer raak, dus mijn vriend begon er ook gelijk over haha en ik zei dat zijn zaadjes alleen niet genoeg zijn, mijn eicel heb je er ook voor nodig :p

vliegirl, ja die kwaaltjes ook he! zo stom dat de kwaaltjes zo goed als hetzelfde zijn als je zwanger bent of ongi wordt!!
en ik duim voor je dat je zaterdag een plusje hebt!!

Nou wat een drukte weer, elke keer wel tijd gehad om te lezen maar mezelf niet de rust gegund om ff te mailen.
Maar nu komt een mutserige vraag wat is nou NOD???? Ik schaam me rot maar weet het niet.
Angelmoon vroeg het me, maar weet eigenlijk niet... Ik denk dat dat de dag is dat eigenlijk ongesteld had moeten worden???????? Schaam schaam.
Maar goed ik weet niet wanneer ik moet worden omdat dit de 2e keer pas wordt zonder pil. Verder hebben we nog geen poging gedaan.
Dat begint pas nadat ik nu weer ben geweest, dus kan bijna niet wachten en hij ook niet.

Vliegirl, er zijn nogal wat mensen in onze omgeving die ons het geluk niet zo gunnen, komt door zijn ex die hem totally door het slijk heeft getrokken. En door sommige mensen in mijn omgeving die het niet konden hebben dat ik hier zonder moeite bij in kon trekken. Ik kom uit een klein dorp dus je weet wel hoe dat gaat.Maar daar heb ik gelukkig niet zo'n boodschap aan.

Wat spannend voor de meiden die moeten gaan testen dit weekend ik zou het echt super vinden!!!! En hopen dat jullie ons allemaal besmetten ;)

Die verhalen over in 1 keer raak schieten ken ik. mijn schatje denkt dit ook te kunnen, want al zijn vrienden hadden ook in 1 keer bingo. Ik krijg hem niet aan   het verstand dat dat soms grootspraak kan zijn.
Maar aan de andere kant wie is er wel eens slechter geworden van positief denken...
Succes meiden en tot snel.

Hoi hoi,

Ja je NOD is je Niet Ongesteldheids Dag...dus inderdaad de dag waarop je ongesteld zou moeten worden maar dit niet WILT worden natuurlijk.

Wat rot om over die omgeving van je ex te horen meid... maar jullie staan samen sterk! ga ervoor!

En ja... echt niet iedereen schiet in een keer raak hoor. En we kennen kerels...die mogen graag wat opscheppen hehe.

Oh en angelmoon: succes!!!

Angelmoon, en en en en en weet je al meer , ik ben reuzw benieuwd!!!

liefs maggie

ok vanmorgen nog steeds niet ongi en was gewoon te nieuwsgierig
Dus ik heel stoer naar de etos en een super hitech zwangerschaptest (gelijk 3 in een pakje) gehaald van clear blue ... zo een die zegt zwanger of niet zwanger......

niemand nog op mijn werk dus ik getooid met zo'n stick naar het toilet.....
over dat ding gepiest ..... terug naar mijn plekkie en wachten......
(van uit gaand dat er niets aan de hand is)

en de uitslag was           ....... ZWANGER......

ik geloof het echt gewoon niet, gelijk mijn vriend gebeld, die alleen maar vol is van het feit dat hij in een keer raak heeft geschoten, en besloten dat we vanavond de andere 2 testen gaan doen om er zeker van te zijn....
ik ben helemaal een beetje van slag en het liefst wil ik naar huis naar mijn vriend.
Hou mezelf heel erg voor dat als het zo is het nog pril is en dat het nog mis kan gaan....en de vragen zoals ... nou moet ik gelijk opletten wat ik eet en moet ik mijn wijntje laten staan...... ahhhhhh wordt gek!!....wel leuk gek!
ongelooflijk 10 januari spiraal eruit en nu zwanger! (nog even de test vanavond afwachten.

Sorry dat ik zo door raas....... moest het even kwijt!

Angelmoon en vliegirl ...... kom op nu jullie en de rest nog......!!!!!!

liefs sunshine

gefeliciteerd sunshine!!!!!!!!!!!

ik heb vanmorgen getest en er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje tevoorschijn. Nog lichter als toen met Sarah, dus ik heb geen idee..
moest em ook echt tegen het licht houden.. mja, afwachten maar en misschien dat ik zondag nog eens ga testen.

die digitale van cb, met 'zwanger'/'niet zwanger', zijn die al vroeg te gebruiken?
als ik die bijv dit weekend ga gebruiken, en ik heb nog niet zoveel hcg, zal ie dan ook 'zwanger' aangeven?

Hallo!! Zit even op m,'n werk te gluren op het forum beetje stiekum natuurlijk!!!!
Wow zwanger!!! gaaf allebei!!!!! dun streepje is toch ook zwanger!!!!
gefeliciteerd!!!!! krijg nu ook de kriebels om te gaan testen!! Maar il het samen doen met mijn mannetje dus ga zatyerdag testen, omdat ik ook denk dat ik vast niet zwanger zal zijn........
groetjes, marieke

he meiden waaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwwww wat gaaf voor jullie , ik ben ook nog maar 6 weekjes nu (gerekend vanaf laatste ongi) dus zitten we mooi dicht bij elkaar.
ssuper gefeliciteerd.
liefs maggie

Terug
Bovenaan