Januari '08 stoppers!

angelmoon,
die van clear blue kun je gelijk van af het moment dat je NOD moest hebben gebruiken...
Ik had eerst een test van romeed maar die was totaal niet duidelijk en inderdaad moeilijk af te lezen dus ik dacht vanmorgen dan maar zo'n dure en die me het echt gaat vertellen.
Dat patroon wat je er in stop kun je er later uithalen en daar staan de streepjes op .... die van mij was ook iets lichter dan de test streep maar hij geeft wel gewoon zwanger aan..... ik vertrouw deze test dan ook echt beter dan die wat goedkopere.

Dus een klein streepje is volgens mij gewoon zwanger!!!!! gefeliciteerd!

Vliegirl ben benieuwd zaterdag!

maggie,

wat moet je doen als je echt zwanger bent.... moet je dit dan nog laten controleren door de dokter of hoe gaat dat?????

ik kwam vaak al snel bij de dokter omdat ik erg ziek werd , maar tot nu toe nog geen last en bel rond een week of 8 gewoon verloskundige, en die vertelt wel verder hoe of wat , moet ik eerlijk bekennen dat het voor mij ook al weer even geleden is en ook niet alles meer weet!!!!

liefs maggie

spannend allemaal als ik het zo lees,, dan ga je toch denken of zou het toch kunnen!!...
Nou gewoon nog even afwachten.... ik wil gewoon niet te vroeg testen... dan maak ik mezelf gek.... En het wachten ging nog goed tot nu haha nou ja nog maar 2 daagjes..... tis het eerste wat ik ga doen zaterdag!! haha en het tweede is inloggen en het jullie vertellen...
Ik moest net koeken halen voor hier op het werk.... (doen we elke donderdag want danis het markt, kwam ik langs de da en dacht zal ik..... maar heb het niet gedaan.....
Morgen ga ik er een halen......
Het rommelt wel steeds dus denk elke keer nu wordt ik ongi, maar nee tot nu toe nog niet.....

Geniet ervan meiden van jullie prille zwangerschap!!
Maggie ben blij dat je je nog goed voelt.
En veel klusplezier voor de anderen!!
Liefs, marieke

hallo!!
nou die zwangerschapstest hoef ik niet meer te halen want mijn  zijn gekomen.
Tuurlijk wel even teleurgesteld.... Je wilt toch heel graag, maar ik had wel zo'n vermoeden dat ik niet zwanger zou zijn, omdat het de hele week al zo voelde dat ik ongi zou worden...
En aan de ander kant ook wel een opluchting dat het niet ik weet niet hoe lang duurt voordat mijn cyclus weer op gang komt na het stoppen met de pil, je hoort ook zat andere verhalen.... en dat lijkt me ook heel erg. Cyclus van 32 dagen, ook niet heel erg gek toch???
Kan ik alvast weer uitkijken naar de klusdagen!!

Liefs, marieke

He Marieke erg jammer voor je maar net zoals je zelf al zegt nu weet je je cyclus en kun je je meer gaan focussen op je vruchtbare dagen,vind het toch sneu voor je hopelijk kom je ons snel achterna.

liefs maggie

meiden wat lees ik nu!? Wat een geweldig nieuws!! Angelmoon en Sunshine van harte gefeliciteerd!!! Prachtig :cheerleader:

Ik hoop natuurlijk ook dat Vliegirl (marieke) en ik jullie snel achterna mogen komen!

Wat jammer Marieke dat je ongi bent geworden... maar je hebt helemaal gelijk...je weet nu dat je cyclus redelijk normaal is. Je moet het positieve ervan zien hoor. We gaan ervoor!!

Oh en voor degene die er WEL aan doen. Een hele fijne valentijnsavond :heartbounce:

Terug
Bovenaan