Januari '08 stoppers!

hallo!!!
Hoe gaat het met de zwangeren??
Hoop gauw weer wat van jullie te horen!!!
Dat hoop ik ook weekeen dat wij ze gauw achterna komen! En bianca ook!! Waren er nog meer??
Nou ik wens jullie allemaal een fijn weekend!!!
liefs, marieke

Doordat we allemaal hebben geduimd, kunnen we al 2 zwangere dames feliciteren. Bij deze Gefeliciteerd!!!!!!! Super.
Ik weet wat NOD is dus wat wil ik nog meer deze week.
Ik vind het wel erg sneu voor meid met de rode vrienden!!!!
Gaan wij er samen de volgende keer voor????
Hoop ik, ik moet nu eerst nog juist wel ongesteld worden.......l
Dus ik hou jullie op de hoogte, zoals julliedat ook bij ons doen<<BR>Super....

Groetjes en heel veel liefs voor iedereen.

( Wat die mensen in mijn omgeving betreft.... Is gewoon jaloezie)

Hoi hier even weer een berichtje van mij. Heb niet zoveel bijzonders te melden eigenlijk. Alles gaat hier goed. Lekker an het klussen. Ik merk dat als ik in de "klusweek" zit dat ik dan best relaxed ben haha. De dagen daarna zijn zenuwslopend.

Nou dan wens ik jullie ook nog even een heel fijn weekend!

Hallo allemaal,

Ik ben er toch weer. Ik kan het niet laten om te weten hoe het met jullie gaat.

Hoi vlieggirl, wat jammer dat de rode duivels zijn gekomen. Ik heb mijn best gedaan met duimen.

Weekee, jij hebt binnenkort toch de beste dagen van de maand (klusdagen)

Wat leuk om er weer een paar zwangeren bij te hebben deze maand. Ik hoop dat ik er gauw achter aan kan gaan.

Deze maand klussen gaat ons niet lukken (man een weekje op vakantie) maar volgende maand zeker wel. Het nare van alles is dat is steeds maar aan het denken ben aan de volgende ronde voor de klusdagen. Als het dan raak is weet ik ook al ongeveer wanneer ik uitgerekend zou zijn, echt erg, maar ik kan er niet mee ophouden.

Maar goed het is tenminste weer weekend.

Verder alles goed met jullie allemaal.

Groetjes Bianca

Mismuppet: denk ik ook!!! lekker je eigen gevoel volgen!!

haha Bianca; ja verleidelijk he om elke keer ff te kijken!! heb ik ook en ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat!! Maar wel leuk dat je ook ff kwam langswaaien!

Weekee dat gevoel heb ik ook nu en volgende week lekker relexed en niet met jehhofd bij een ding, maar dan die weken daarna!! pfff die duren zolang!!!!

Ik weet wel weer hoe het is om ongi te zijn zonder pilbegruik!! vreselijk echt goed ziek van geweest!!! lag vanmorgen bijna naast mijn bureaustoel!! Zo beroerd!!!! Geen pretje!!
Denk dat ik er een ovulatietest tegen aan ga gooien, misschien kan het dan wat sneller, weet ik zeker wanneer mijn ei is.....

Ik vind het echt leuk om hier ff te komen kletsen!!
Ga nu genieten van het weekend!!

@Bianca: ooh ja das waar ook, je kon deze maand niet..pfff jammer hoor. Hopelijk heel veel succes de volgende maand. En ja het klopt trouwens...ik heb NU mijn vruchtbare dagen, dus je snapt waar ik met mijn hoofd zit. Zou het elke dag wel willen doen (om de kans op succes te vergroten haha) maar goed dat is niet handig want dan is het zaad weer niet optimaal zeggen ze. En aj je moet toch een beetje geloven wat ze zeggen he?

@ Marieke: ja vreselijk lang duurt het dan he? en dan dat moment dat je ongi wordt...grrr.

Oh en erg he? ongi zijn zonder pil. man man man, ik ben zo ziek geweest vorige week. en jij ook naast je bureaustoel...pfff Ik weet wat je doormaakt.Dat is misschien een andere reden dat ik hoop zo snel mogelijk zwanger te worden haha.

zo, ben ik weer even snel, want moet zo al weer weg!

maar wilde jullie even laten weten dat ik vanmorgen een duidelijke plus heb gehad!

dus ik ben weer zwanger!!

23 oktober ben ik uitgerekend, als het goed is dan, want mijn cyclus liep nooit echt gelijk..

ik moet er nu snel vandoor!

Terug
Bovenaan