Januari '08 stoppers!

Ik ben 31 jaar en echt helemaal klaar voor een baby, de babykamer heb ik in gedachte al ingericht!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo gefixeerd is op het zwanger worden!
Mijn zus is  4 weken geleden bevallen! En ik ben  helemaal veliefd op mijn nichtje!
Ik ben in november 2008  gestopt met de pil en werd gek van de ontpillings/zwangerschapssymptonen.
Het duurde 39 dagen voordat ik ongi werd. Ik had ondertussen al 5 zwangerschapstesten gedaan!  
Gelukkig duurt het nu 28 dagen voordat ik ongi  word!

Mijn vriend zit vaak in het buitenland voor zijn werk.  Dat is erg vervelend! Over twee weken is hij pas terug! Balen!

Ik wens iedereen een vruchtbare maand toe! Let's do it!
Laat die dikke buiken maar komen!

Hoi! en welkom!

Wat jammer dat je vriend zoveel weg is. maar als ie nou ff in jouw ongi weken weg is, dan is er niks aan de hand  Maar goed, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat je niet meer ongi wordt. Dikke buiken here we come!!!

Nog een fijne avond allemaal!

En ik kan me voorstellen dat je verliefd bent op je nichtje...zo klein en zo lief he?

Hoi!!

En hoi pipi! welkom!!!!! (ik heb een vriendin in london en die heet pipa en die noemen we altijd pipi!! grappig!!)
Kom er gezelli bij en klets mee!!
Ja we willen allemaal graag en het liefst zo snel mogelijk!! Dus snap helemaal wat je bedoelt!! haha!!
Wel jammer dat je vriend zo vaak weg is. Als ie maar in je klusdagen thuis is haha!!!
Ik zal blij zijn als de ongi weer over is!! Weer wat fitter!!!
En die ontpilverschijnselen zijn erg herkenbaar!! pfff Ik hoop dat dat niet te lang gaat duren!! Heb jij er lang last van gehad???

Groetjes, marieke

Hallo allemaal,

Wat een gesprekken worden er hier gevoerd. Ik voel me helemaal thuis hier! Ik ben ook in januari gestopt met de pil en ben bezig met de eerste ronde voor een tweede kindje. Ik ben 31 jaar en heb al een dochter van anderhalf jaar. Nu vonden we het echt tijd voor nog eentje.
We zijn nu waarschijnlijk aan het einde van de klusweken. Ja, weken, want we weten niet hoe lang de cyclus is, dus we gaan uit van 28 dagen plus of min een paar dagen. Maar de klusweken van ons zijn altijd heel gezellig! Ik hou jullie op de hoogte!

Het lijkt me erg gezellig om mee te kletsen   over klussen, nod's, zwangerschapstesten etc.

Groetjes,

mama van anna!

Hoi mama van Anna en welkom.

Jaaa het is hier ook erg gezellig. We kunnen elkaar hier alles vragen. Dus klets er maar op los!

Enne, tuuuuuuuurlijk zijn de klusweken erg leuk! Ik denk dat we dat allemaal vinden

Dat je maar snel weer zwanger mag worden.

Hoi lieve allemaal,
Zal me even voorstellen, ik ben petra en ben 30 jaar. Ben 4 januari met de pil gestopt en had mijn periode op 7 januari. Daarna heb ik geen  periode  meer gehad. Dit is al dag 42 (bij een cyclus van 28 dagen)! Heb al 2 testen gedaan, gisteren de tweede, maar deze was ook negatief. Heb al 2 merken geprobeerd (SAN en RP). Zit er nog meer iemand in dit schuitje van 42 dagen?
Liefs petra.

Terug
Bovenaan